Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

madelief90 schreef:Hoi,
Misschien heb wel interresse om mee te gaan. Ik ben 23 en wordt in mei 24 jaar en heb het idee gevat om weer eens op ruitervakantie te gaan. Paar jaar geleden wel een paar keer op een ruiterkamp geweest. Maar nu ik ook het lessen weer opgepakt heb lijkt het me wel leuk om weer eens zoiets te doen.
Groetjes Daisy

Em_ schreef:Ik ben ook misschien wel geïnteresseerdBen 22 jaar en heb een eigen paard.
Vroeg me af of je ook je eigen paard kan meebrengen? Want zou graag ergens heen willen gaan waar dat kan.
xSanne93 schreef:Em_ schreef:Ik ben ook misschien wel geïnteresseerdBen 22 jaar en heb een eigen paard.
Vroeg me af of je ook je eigen paard kan meebrengen? Want zou graag ergens heen willen gaan waar dat kan.
Leuk!
Ehm, die stal waar ik was kon dat niet, maar je gaat ook over paadjes enzo waar de paarden echt wel aan gewend moeten zijn, en je rijdt ong 6uur dus die paarden daar hebben gewoon een geweldige conditie, ik denk dat je de mooiste ritten hebt als je een paard rijdt die gewend is aan de omgeving.
Maar als je liever met je eigen paard gaat kunnen we daar natuurlijk gwn naar zoeken.

madelief90 schreef:Sanne, Hebben ze daar vaste weken dat je kunt komen? of is dat op eigen beslissing? Aangezien ik al vakantie weken door heb gegeven. Maar nog niet weet of dit goedgekeurd wordt en het evt. te gelijk valt met wat jij van plan was
Gewoon kijken wanneer het je uitkomt.