paardenvakantie griekenland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rrrolf

paardenvakantie griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 13:01

dag allemaal,

wij, mijn vriendin en ik, willen graag volgende zomer op paardentrektocht gaan in Griekenland.
zijn er mensen die adressen kunnen aanraden?
Ik kwam op het net deze organisatie tegen http://www.white-pegasus.eu, aan de foto's te zien moet het wel de moeite zijn, iemand al ervaring met deze organisatie of regio?

alvast bedankt voor jullie reacties!

groetjes,
Rolf

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 13:33

Ik heb geen ervaringen met paardrijdvakantie in Griekenland, maar ik ben wel in Italië geweest dit jaar.
Dat is mij echt super bevallen!! Dat is ook echt een aanrader.
Ik ben naar http://www.lasomma.it geweest.
super mooie tracks lieve familie en super beestjes. Ook het eten is erg goed!

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:13

Mijn familie woont in Griekenland en ik kan je vertellen dat het in juni maar vooral in juli en augustus errrrrruugggg warm is in griekenland. Ik reed daar vroeger op een pensionstal maar tussen 10:00 en 18:00 valt er echt niet te rijden.
In het voor en najaar is het er erg mooi! Op het vaste land zul je denk ik verder niet veel vinden, griekenland is geen paardenland en er is amper ruitersport. Op kreta, corfu en Zakynthos zijn verhuur bedrijven weet ik.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 07:23

Als echte Griekenlandliefhebber ken ik ook deze regio en het is er prachtig :j Een aanrader qua omgeving.
Ik heb zelf nog nooit paardgereden in Griekenland omdat ik het er veel te warm voor vindt, maar ik denk idd dat het in voor- of najaar goed te doen is. Ik heb ook nog wel een adres voor je in een ander prachtig gedeelte van Griekenland, de Pilion, maar die organiseren geen trektochten.