Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
felicity schreef:Zijn er ook dekens waar het water niet via de hals naar binnen loopt? En heb ook vaak dat der billen/bovenbenen ook helemaal onder de blubber zitten inclusief de binnenkant van de deken op die plek.
Vrees dat ik dat bij elke deken blijf houden. Dan heb ik toch liever 2 middenklassers die ik kan wisselen als ze weer eens goor zijn dan 1 dure.

felicity schreef:Ik zat er nu ook aan te denken om een goede waterdichte 0 grams deken te kopen. En goedkopere stal/onderdekens er bij aan te schaffen met de tijd.
Ik heb nog een (2) 200 grams hh waterdichte liggen, een 300 grams bucas turnout heavy en een 200 grams onderdeken. Inprincipe nog genoeg voor aan komend seizoen.
Cardy schreef:Hier een trotse eigenaar van 2 Bucas dekens, heerlijk! Voorheen Rhino dekens gehad en was daar ook over te spreken, alleen een stuk minder sterk dan een Bucas. In de Rhino kwamen ook al snel kleine gaatjes in en ook sneller nat van binnen.
Winterdekens laat ik eerlijk gezegd nooit wassen, veelste bang dat de waterdichtheid verloren gaat (ookal laat je het opnieuw waterdicht maken).