Ik heb deze laarzen besteld bij de lokale ruitersportzaak. Ik mikte eerst op de mondoni lifestyle laars, maar die hadden ze niet. Eigenlijk vind ik de highlanders ook mooier.
Maar ik ben op zoek naar mensen die de highlander laarzen hebben en wat jullie ervaringen ermee zijn. Ik zoek gewoon echt warme schoenen voor de winter...
kiki1976
Geplaatst: 12-10-13 23:09
Ik denk dat er nog geen ervaringen hoe ze er in de winter zijn aangezien ze het een nieuw model is van Horka en pas leverbaar. Wat ik wel een groot voordeel van deze laars vind is dat deze ook echt waterproof is.
Oeps, ik wist niet dat het een compleet nieuw model is. nou ja, dan ga ik ze maandag gewoon halen, en zal ik zelf mijn mening geven als anderen ervaringen zoeken, haha! Niemand die me nu kan vertellen of ze warm zijn, maar daar zal ik dan vanzelf wel achter komen
Ik heb ze meteen aangedaan en ben er super blij mee! Het enige is, dat het een instaplaars is en daardoor slijten de hakken van mijn sokken wel snel...
Ik heb ze nu ook! Ik vind ze heel hoog komen (als ik op een stoel zit, voel ik ze in mijn knie-holte). Maar ik ga sowieso nog naar de schoenmaker om een extra gaatje in het bovenste riempje te maken, misschien kunnen ze daar die achterkant nog een beetje inkorten/invouwen oid, ik kan het maar eens vragen hé
LdJ
Geplaatst: 05-11-14 08:13
Dat is al snel Eilleen333 Maar bedankt voor je reactie! Ik was al een week aan het twijfelen over wel of niet behandelen, haha