Prijs winterjas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MelissaH1996

Prijs winterjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 19:02

Hallo bokkers!

Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb vorig jaar een hele mooie jas via via gekregen, maar hij past niet (te groot)! Aangezien ik nu echt een nieuwe jas nodig heb, wil ik deze maar weer verkopen. Nu het volgende probleem: ik heb geen enkel idee wat deze jas nieuw kost en kan het ook niet vinden, ik hoop dat iemand hier op bokt weet in welke prijsklasse deze jas ongeveer valt. Ik denk dat het niet een hele goedkope jas was eerlijk gezegd. De jas is van het merk Riverwoods.

Afbeelding

Sorry als het verkeerd staat, dacht dat het hier het beste zou staan.

Brainless

Re: Prijs winterjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:12

Ik heb deze in het rood, en was toentertijd 150E.
Maar dat is al wel weer even terug.

Tweedehands brengt dit (oudere) type helaas niet zo veel op (kijk maar even op marktplaats).
Je moet dan echt max aan een paar tientjes denken.

Ook de duurdere types brengen 2dehands haast niks op.

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 19:21

Bedankt! Weet je dan ook toevallig wat de precieze naam van deze jas is? Of alleen Riverwoods?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:29

Riverwoods is het merk, maar elk type heeft wel een benaming (met letters en nummers), zou zo niet weten of het in de jas erbij staat.
Jas hangt nog in de kast bij de winterjassen (.... ben nog niet toe aan de winter :brr: ).

Helaas voor verkopers krijg je voor dure kledingmerken tweedehands (in verhouding) weinig.
Ook voor de dure types die nieuw bv 300/350 gekost hebben krijg je een jaar later max 50 euro.

Ik heb vorig jaar een Nickelson jas gekocht (nieuw 269) 1 jaar oud, ongedragen (kaartjes hing er nog aan) voor 25 E.

edit:
Gewoon op MP zetten met "bieden" en als je geluk hebt vang je meer.

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 19:35

Oke, bedankt voor je hulp! :)