Gisteren met les zijn we er mee bezig dat paard op mijn hulpen moet aangalopperen of juist moest blijven draven of terug naar stal moest terwijl we over wat balken reden Dit deden we ook met een klein sprongetje met een paar meter ervoor een balk en zodra we over de balk waren moetsen we aangalopperen of blijven draven Erg leuk en leerzaam! Maar nu kwam mijn instructrice op het idee om wat caprilliproeven te gaan rijden Nu heb ik op internet 1 proef gevonden met een plattegrondje hoe de hindernisjes moeten staan en een paar waar geen plattegrond bijzit Wie weet waar ik ze nog kan vinden of heeft er thuis een boekje liggen met wat proeven?
Ik heb nog een oud boekje van de FNRS waar 4 caprilli proeven in staan. Met tekst en plattegrond. Als je er belang bij hebt wil ik het wel ff scannen voor je?
Het beoordelingsformulier heb ik niet ingescant. Deze proef komt uit een boekje uit 1995, dus die kotm niet overeen met hoe er nu beoordeeld word.
HarmanyL
Geplaatst: Vandaag, 11:55
Negeer even de rode letters..
Is er nog iemand die nog caprilli proeven heeft liggen (tekening en tekst). Is voor een onderlinge wedstrijd, dus het maakt niet uit dat ze officieel niet meer bestaan.
tamary
Geplaatst: Vandaag, 13:27
Proeven boekje hier heeft er nog 1 in staan. Zal even kijken hoe ik dat hier tussen plak
telefoon vertikt meewerken. zoekt even verder voor optie