ik ben zelf heel onzeker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

ik ben zelf heel onzeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 20:50

Ik ben zelf heel onzeker kwa rijden. Met me paardje wat kan ik daar aan doen. Ik doe mijn best met dressuur les ik krijg prive les. En me paardje doet ook zijn best maar bij me instucktiese en bij me moeder doet ze dingen wel die bij mijn ook zou moeten kunnen. Maar ik ben lang niet zo sterk als hun en hun weten perzies wanneer ze iets moeten doen. Maar ik wil niet onzeker zijn. Wat kan ik der aan doen.

Samblabla

Re: ik ben zelf heel onzeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 20:53

Ik raadt je aan grondwerk te doen. :) dit heeft ervoor gezorgd dat ik een super band met me paard gekregen heb en niet zo bang meer ben.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 20:57

Samblabla schreef:
Ik raadt je aan grondwerk te doen. :) dit heeft ervoor gezorgd dat ik een super band met me paard gekregen heb en niet zo bang meer ben.

met de band van me paard is niet mis zij en ik zij goed op elkaar in gewerkt. Maar ik ben onzeker omdat ik vaak af gezeken ben.

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 20:58

Ik denk dat je gewoon lekker rustig moet doorgaan met lessen en je zal zien dat je steeds beter gaat rijden. Dat je moeder beter rijd is vast, omdat ze al meer ervaring heeft en het zou raar zijn als degene die je les geeft slechter zou rijden dan jou, want ze geeft je niet voor niets les. Ik zou niet weten wat grondwerk nou zou doen verbeteren aan je rij prestatie's. No offence maar lijkt wel of grondwerk tegenwoordig als oplossing voor alles word geroepen. Dit is meer oefening baart kunst. Hoe vaker jij met je paard oefent hoe beter het gaat!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 21:02

Soraya10 schreef:
Ik denk dat je gewoon lekker rustig moet doorgaan met lessen en je zal zien dat je steeds beter gaat rijden. Dat je moeder beter rijd is vast, omdat ze al meer ervaring heeft en het zou raar zijn als degene die je les geeft slechter zou rijden dan jou, want ze geeft je niet voor niets les. Ik zou niet weten wat grondwerk nou zou doen verbeteren aan je rij prestatie's. No offence maar lijkt wel of grondwerk tegenwoordig als oplossing voor alles word geroepen. Dit is meer oefening baart kunst. Hoe vaker jij met je paard oefent hoe beter het gaat!

dat zij zeker raar zijn. als hun minder evaring als ik zouden hebben.

Soraya10

Re: ik ben zelf heel onzeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 21:04

Gewoon genieten en niet teveel erover nadenken. Je lest toch!! Dus word je steeds beter!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 21:05

Soraya10 schreef:
Gewoon genieten en niet teveel erover nadenken. Je lest toch!! Dus word je steeds beter!

mag het hopen. En ik les ja op dit moment elke week want ik heb volgende week me 1ste wedstrijd en 9 november me 2e en dan ga weer om de week lessen. Als het weer het toe laat natuurlijk.