Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sachet schreef:Sorry dat ik het zeg maar voor een 19 jarige mag je wel wat duidelijker typen....
Zenuwachtig zijn is gezond je kunt niet meer doen dan dat je al hebt gedaan, je hebt alles goed voor elkaar en alles is geregeld wat kan er nog mis gaan??
NaomiJouke schreef:Sachet schreef:Sorry dat ik het zeg maar voor een 19 jarige mag je wel wat duidelijker typen....
Zenuwachtig zijn is gezond je kunt niet meer doen dan dat je al hebt gedaan, je hebt alles goed voor elkaar en alles is geregeld wat kan er nog mis gaan??
er staat in dr onderschrift door een taalstoornis moeilijkheden met typen
zou voor de rest zorgen dat je alles al klaar heb en gewoon genieten
NaomiJouke schreef:Sachet schreef:Sorry dat ik het zeg maar voor een 19 jarige mag je wel wat duidelijker typen....
Tiepfoudt schreef:Jullie begrijpen de strekking toch wel? De TS vraagt hoe anderen minder zenuwachtig worden voor een wedstrijd.
Mijn tip: zorg dat je alles op tijd geregeld hebt zodat er geen stress ontstaat en geniet lekker van de wedstrijd. Hoe vaker je het doet, hoe minder zenuwachtig je wordt. Heel veel succes

Maaike162 schreef:Nou, zo erg moeilijk is het nou ook weer niet om de OP te lezen... Ts vraagt wat ze er aan kan doen om minder zenuwachtig te zijn voor een wedstrijd. En zoals je kan lezen in haar onderschrift heeft ze een taalstoornis.
Ts, probeer eens voor jezelf te bedenken waar je zenuwachtig voor bent. Is het een soort faalangst, ben je bang om het fout te doen? Of ben je bang om te vallen?
Bedenk daarna of die angst realistisch is. Wat maakt het namelijk uit als het een keer mis gaat? Iedereen heeft toch tijd nodig om iets te leren, je kan niets in een keer perfect doen.
Sachet schreef:Met mijn telefoon zie ik helaas geen onderschriften....
Ik heb ook een reactie gegeven op haar vraag.
@ Kitty: Dat zou inderdaad een zeer handige oplossing zijn ook voor de TS zelf (mensen die het onderschrift niet kunnen lezen op telefoon etc en wel haar leeftijd zien kunnen hier door vraagtekens krijgen.)
Maar goed sorry dan.
Tiepfoudt schreef:@ Kitty1985: Waarom zo moeilijk doen als ik vragen mag?
Kitty1985 schreef:Daar hebben ze word voor uitgevonden.....als een woord niet klopt komt er een rood kriebeltje onder. rechtermuisknop en je krijgt de juiste spelling.

valerie2012 schreef:Maaike162 schreef:Nou, zo erg moeilijk is het nou ook weer niet om de OP te lezen... Ts vraagt wat ze er aan kan doen om minder zenuwachtig te zijn voor een wedstrijd. En zoals je kan lezen in haar onderschrift heeft ze een taalstoornis.
Ts, probeer eens voor jezelf te bedenken waar je zenuwachtig voor bent. Is het een soort faalangst, ben je bang om het fout te doen? Of ben je bang om te vallen?
Bedenk daarna of die angst realistisch is. Wat maakt het namelijk uit als het een keer mis gaat? Iedereen heeft toch tijd nodig om iets te leren, je kan niets in een keer perfect doen.
nou ik ben meest zwachtig omdat zoon iemand wilt komen kijken die mijn altijd afzeikt. En wilt kijken of ga falen maar ik weet dat zij altijd pony's of paarden heeft gehad die wedstrijd evaring hadden. EN die van mijn heeft totaal niets en ik ook niet. Ik weet ik rij voor me zelf maar toch.
Kitty1985 schreef:Tiepfoudt schreef:@ Kitty1985: Waarom zo moeilijk doen als ik vragen mag?
Waarom? Wat is het nou voor moeite om je tekst eerst in word te typen en het dan te plaatsen?
Ik heb ook dyslexie, en nee dat hang ik niet aan de grote klok omdat er genoeg hulpmiddelen zijn om je te helpen.
Als ik een vraag wil stellen op een forum, dan typ ik dit in word. Weet ik niet hoe ik het moet schrijven en snapt word mij niet, dan typ ik het in google en krijg ik alsnog de juiste spelling.
Kleine moeite.
Maar nee, geen moeite doen hoor.....gewoon lekker schrijven dat je dyslexie hebt, dan heb je een mooie vrijbrief....niet dus
Kitty1985 schreef:Tiepfoudt schreef:@ Kitty1985: Waarom zo moeilijk doen als ik vragen mag?
Waarom? Wat is het nou voor moeite om je tekst eerst in word te typen en het dan te plaatsen?
Ik heb ook dyslexie, en nee dat hang ik niet aan de grote klok omdat er genoeg hulpmiddelen zijn om je te helpen.
Als ik een vraag wil stellen op een forum, dan typ ik dit in word. Weet ik niet hoe ik het moet schrijven en snapt word mij niet, dan typ ik het in google en krijg ik alsnog de juiste spelling.
Kleine moeite.
Maar nee, geen moeite doen hoor.....gewoon lekker schrijven dat je dyslexie hebt, dan heb je een mooie vrijbrief....niet dus
valerie2012 schreef:Kitty1985 schreef:
Kleine moeite.
ik hang niet aan groten klok hoor ik vind zelf juist heel vervelend. En iedereen is anders .
liedje89 schreef:Kitty1985 schreef:Daar hebben ze word voor uitgevonden.....als een woord niet klopt komt er een rood kriebeltje onder. rechtermuisknop en je krijgt de juiste spelling.
Er staan helemaal niet zoveel fout gespelde woorden in, wel woorden die die niet kloppen zoals woorden ipv worden maar geen spellingscontrole die dat ziet hoor?? Van de woorden die wel verkeerd gespeld zijn kan de spellingscontrole denk ik geen tabak maken dus dan is verbeteren nog niet zo makkelijk beetje rekening houden met een ander kan ook ,als je je er aan stoort antwoord dan niet.
@TS: Van dat soort mensen moet je je eigenlijk niets aantrekken, bij ons op stal loopt ook zo'n trut en ze wint vaak nog ook maarja wat doe je eraan gewoon lekker voor jezelf rijden
Maaike162 schreef:Nou, zo erg moeilijk is het nou ook weer niet om de OP te lezen... Ts vraagt wat ze er aan kan doen om minder zenuwachtig te zijn voor een wedstrijd. En zoals je kan lezen in haar onderschrift heeft ze een taalstoornis.
Sachet schreef:Kitty1985 schreef:
Kleine moeite.
Weet je wat het is een typ fout is niet erg daar begrijpen mensen je wel om.
Maar deze tekst is heel erg verwarrend.
ralphtdw schreef:ja maar aan zulke mensen moet je niks van aan trekken,
jij rijd voor jezelf en niet voor een ander,
en wat ee ander vind ook niks van aantrekken,
je zou het best kunnen en eens moet de eerste keer wezen,
en zie het als een oefening,
als je vaker een wedstrijd heb word het allemaal wat makkelijker .