Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

FriesWytske schreef:Je rijd eerst de volte 10 meter naar links. Dus tot op de hoefslag. En daarna doe je hetzelfde rechts. Zou zeggen. Zie de proefjes maar eens op youtube. Dan had je het ook kunnen zien. Doe ik ook altijd als ik nieuwe proeven ga rijden. En een onderdeel niet helemaal snap.

Dorus schreef:Als je die volte op het midden wilt rijden dan zal je eerst ergens op die AC lijn een keertwending moeten maken om van daaruit de volte in te zetten en aan beide kanten 5 meten vrij te houden. Lijkt me een beetje lastig uitvoerbaar
Askim schreef:FriesWytske schreef:Je rijd eerst de volte 10 meter naar links. Dus tot op de hoefslag. En daarna doe je hetzelfde rechts. Zou zeggen. Zie de proefjes maar eens op youtube. Dan had je het ook kunnen zien. Doe ik ook altijd als ik nieuwe proeven ga rijden. En een onderdeel niet helemaal snap.
goede tip!!
dank je wel meiden!! toch zoals ik het dacht.
iemand anders zei dat je de volte echt op het midden rijd dus dan vijf meter aan beide kanten overhoud..