[PG] Amber, Fjord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

VragenKop

[PG] Amber, Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 22:01

http://almeerschhippischcentrum.nl/?cat=15

De eerste foto, die prachtige mooie fjord daar ja... Ze had iets aan haar benen waardoor ze die niet zo hoog kon optillen en vaak struikelde. Ik mis Amber echt heel erg, het was een fijne paardje, ik heb gehoord dat ze heel fijn zonder zadel was, maar met zadel was ze ook een schat. Ik had nog zo veel plannen met der... Zoals een keertje vragen of ik der op zonder zadel mag rijden...

Het was een hele trouwe manege paard, waar de manege zeker trots op is!
Maar ze moest weg, naar een weilandje. Omdat ze haar beentjes niet zo goed kon optillen waardoor ze steeds struikelde. De manege vond dat ze zo natuurlijk niet meer in de lessen mee kon rijden, en dus is ze naar een weilandje gestuurd, waar ze al rusten.

Ik heb rondgevraagt waar ze is aan een paar stalhulpen, maar die weten het niet helemaal.
Heeft iemand misschien zn paard ergens gezien? Als je der geeft gezien wil je me misschien een adres vermelden? Ik wil heel graag weten waar ze nu is en kijken of ik misschien haar eens kan bezoeken.

Alvast bedankt, ik hoop dat dit hier mag staan!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-09-13 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:05

Moderatoropmerking:
In de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht kan je het volgende lezen:

Citaat:
Je mag op OV alleen reageren met serieuze tips of aanwijzingen als je het paard denkt te kennen.

Andere berichten worden verwijderd en kunnen via een privébericht verzonden worden.

Flitsje

Re: [PG] Amber, Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 10:21

Hey!
ik weet dat er in Hengelo. (Manege pentrop) een fjord staat die ook Amber heet!
misschien kun je daar eens gaan kijken.