locatie Drunese duinen vakantie + trailerlaadtraining

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

butengeweun

locatie Drunese duinen vakantie + trailerlaadtraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 19:42

Goedendag,

Ik wil graag samen met mijn merrie een weekje naar de Utrechtse heuvelrug of Loonse en Drunense duinen (deze heeft mijn voorkeur)

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een locatie waar je zo het bos/duinen in rijd, maar waar ze ook trailerlaadtraing kunnen geven dit omdat mijn merrie zeer lastig te laden is en ik dacht misschien kan combineren nooit geen kwaad.

Er hoeft op de locatie geen mogelijkheid tot overnachten met caravan te zijn deze kunnen we altijd wel in de buurt vinden al zou ik het leuk vinden als het op hetzelfde terrein is.

Ik hoop dat er mensen uit deze buurt mij kunnen helpen ook voor leuke lokaties zonder laadtraining zijn altijd welkom.

Alvast bedankt

Cindyrella

Re: locatie Drunese duinen vakantie + trailerlaadtraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:54

Kampeerboerderij de zandkant.
Fijne accomodatie voor mens en paard. Zeeeer aardige en behulpzame eigenaren.

Vanaf de camping, steek je de weg over en rijd je zo de Loonse en Drunense duinen in. Zelf begin september een weekendje geweesr met een groep meiden. Het is zo goed bevallen dat we mei 2014 voor 4 dagen gaan.

En wat betreft het trailer laden, ik denk dat als jij iemand in de omgeving daar kunt vinden, ze het van de zandkant geen probleem zullen vinden, dat die persoon je op hun terrein komt helpen hoor!

lliisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:55

Wij zijn pas naar herberg de brand geweest. Erg leuk, lekker eten en leuke sfeer. Wel 10 minuutjes langs weg naar het bos. Maar is geen drukke weg, en bestuurders houden eprekening met ruiters

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 08:52

ik had de zandkant al gezien en deze zal het denk ik worden.

De herberg de brand gaat hem niet worden mijn ouders gaan in het weekend met de caravan en ik wissel om door de weeks :D We hebben dus al een slaapplekje.

Voor laden zijn er soms wel een trainingslokaties of mensen dus ga nu even zoeken of er iemand naar lokatie wil komen.

Hopelijk gaan we niet verdwalen maar als andere mensen nog andere lokaties weten zijn ze altijd welkom

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:44

Benader Yvonne eens van http://dewegvanhetpaard.nl/ Ze zit niet zo heel ver van de Zandkant en heeft mijn en andere paarden goed op weg geholpen!
De Zandkant is voor mij net te ver rijden, anders had ik best met je mee kunnen rijden, ken het gebied op mijn duimpje.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-13 08:50

Dune bedankt voor de site ga haar eens een berichtje sturen of ze wat voor mij kan beteken.

Mujannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 00:41

Hoi,

Yvonne is een geweldig mens! Wanneer ga je die kant op? Ik wil ergens een lang weekend of week naartoe met mijn Arabier (veel hulp van Yvonne gehad met zadelmak maken en inrijden). Ik wil heel graag wat dressuur-dingetjes aanpakken en zat juist te denken dat ik graag les wil van Yvonne. Misschien valt het te combineren? Ik wil kijken of ik ergens in de eerste 2 weken van december weg kan...

Gr. Heleen.