Ik heb een paar chaps van mountian horse. Alleen pas ik ze niet meer ze zijn te lang voor mij. Ik heb er nooit mee gereden alleen 2 keer gepast, ik vroeg me af wat ik hiervoor kon vragen
Het zijn deze chaps :http://www.agradi.nl/mountain-horse-ranger-legging-black-m.htm
Toen ik ze eerder te koop had gezet kreeg ik een bod van 25 euro maar ik vind dit best weinig of is dit wel de juiste prijs ?
Dus mijn vraag is: wat kan ik voor deze chaos vragen ?
Ik denk dat je er toch zéker 60 euro van mag verwachten. 25 euro vind ik echt te weinig voor nieuwe chaps van 100 euro. Dat is maar een vierde van wat jij er voor betaald hebt.
Je verkoopt ze waarschijnlijk wel voor 50, maar echt niet voor meer... Anders ga ik wel naar de winkel.
Leen
Geplaatst: 21-09-13 18:35
Anoniem schreef:
Je verkoopt ze waarschijnlijk wel voor 50, maar echt niet voor meer... Anders ga ik wel naar de winkel.
Voor nog het dubbel? Ik zou er zelf nog tot 75 voor geven. Ze zijn nieuw, en 100 euro. Dan heb je nog 25 euro uitgespaard. Dus jij zou 50 euro meer geven voor nieuwe omdat ze 2 keer gepast zijn? Ik niet hoor, maak er dan maar van dat de belgen gierig zijn