Ervaring QHP Outdoor laars Cindy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Ervaring QHP Outdoor laars Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 18:51

Ik heb voor deze winter laarzen nodig voor op stal, niet voor het rijden, maar echt er rondlopen op stal/in de bak.
Hoeft geen thermo te zijn, maar moeten wel absoluut waterdicht zijn!

Nu heb ik mijn oog laten vallen op de outdoorlaars model Cindy van QHP(deze; http://www.dekemaruitershop.nl/media/ca ... e_1783.jpg) en ik vroeg me af of iemand hier misschien ervaring mee heeft, aangezien het voet gedeelte me best waterafstotend lijkt, maar het bovenste gedeelte twijfel ik over. Echt modder zal er niet aan komen, maar wel water/zand, en voor ik dan in de auto stap of naar binnen ga, wil ik ze graag eerst afspuiten bijvoorbeeld. Maar dan moet ik geen natte benen/voeten krijgen uiteraard!

Of heeft iemand anders een leuke outdoor laars voor een redelijk normale prijs(max. is toch wel 40/50 euro..)?

Mallootje

Re: Ervaring QHP Outdoor laars Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 21:06

Wij hebben momenteel de storm stopper van Ariat in de uitverkoop voor €60 ipv €140.
Waterdicht, goed voetbed, .. Echt een degelijke stallaars.

De laarsjes van qhp waren er vorig jaar in een andere variant, heb ze goed verkocht toen maar het 'zachte' gedeelte is niet helemaal waterdicht. Dus van zodra je tot je enkel in de blub moet (voor langer dan 5 minuten) blijf je niet helemaal droog vrees ik..

Equisync

Re: Ervaring QHP Outdoor laars Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 09:35

Ah oké, maar als ik ze gewoon even afspoel, blijft het dan wel droog? Aangezien ik er niet echt mee de blub in hoef, maar paardlief wel eens kan spetteren in de bak of zo, zijn ze anders zo snel vies haha.
En klopt, je hebt ze ook met dat bontrandje aan de bovenkant maar dat vind ik niks :P