dagtocht met paard waar??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beauty26

dagtocht met paard waar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 21:54

Beste bokkers,

Ik zoek een mooie plek om een dagtochtje te maken met de paarden.

Het liefste een plek tussen utrecht en groningen in... :-)

Ik heb namelijk met de vorige eigenaaresse van ons paard afgesproken om samen een keer een dagtochtje/ritje te gaan maken.
Maar zij woont in Groningen en wij in Utrecht, dus nou zoek ik een mooie omgeving om een rit te gaan maken. Maar aangezien ik dus niet zoveel met
paard op stap ben geweest vraag ik hier raad aan de mensen die misschien meer op stap gaan met het paard, of die in een mooie omgeving wonen.

Uiteraard hoeft het niet precies in het midden te liggen, maar meer het idee dat we elkaar tegemoet kunnen rijden met de trailer.

Ik hoor het graag van jullie...
Alvast bedankt voor het meedenken!

missnynke

Re: dagtocht met paard waar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:55

het drentsch friesche wold !!!! (appelscha)

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:58

Wilde ik ook zeggen, drentsch friesche wold is prachtig!
Mijn 'eigen' Veluwe is ook heel erg mooi!

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 22:18

Ik moest heel even lachen toen ik las dat jullie allebei schreven : het drentsch friesche wold , dat zei namelijk het vrouwtje met wie ik samen de rit zou gaan maken ook, maar dat is voor mij ongeveer 2 uur heen en 2 uur terug... Als het niet anders is dan doen we dat, maar is er niks wat halvewege de route ligt? :o

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 22:20

Dan zou je nog voor de Noord Veluwe kunnen kiezen, maar dat is misschien vanuit Groningen weer wat ver. Voor jou wel dichterbij vanuit Utrecht.

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 22:23

Ehh, het Drentsch Friesche Wold... Is echt de moeite van een verre rit met de trailer waard.

Maar inderdaad zijn er op de Veluwe ongetwijfeld ook heel mooie routes, er zijn vast Bokkers die je dat kunnen vertellen.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 22:33

Veluwe, Vechtdal, Sallandse heuvelrug om maar een paar mogelijkheden te noemen. Drenthe kun je ook goed uit de voeten op diverse plekken.
Als je er een overnachting aan vast plakt is de afstand ook niet meer zo'n probleem. En overnachtingsplekken zijn er genoeg bij die gebieden.

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 23:06

dit klopt wat je zegt Waratje maar ik denk dat een overnachting er niet in gaat zitten... maar wie weet alles is mogelijk! Dit word overigens onze eerste rit samen..