Wie heeft de tip voor outdoorlaarzen met zeer wijde schacht, in een grote maat? Herenmodel vind ik niet persé erg, daar zal ik waarschijnlijk toch bij uitkomen. De prijs is belangrijker, kan er niet 300 euro voor uitgeven, dus Dubarry en aanverwante merken vallen af...
ik heb zelf muckboots,wat een uitkomst zeg!! Heb heel snel koude/natte voeten en geen enkele laars hield dit tegen, na lang wikken en wegen toch maar de muckboots gaan proberen en geen natte of koude voeten gehad Mijn moeder gaat ze deze winter ook kopen (heeft erg brede kuiten en past niets maar deze wel )
Die van ANWB zal ik eens gaan passen, maar ik vrees dat ze te smal zijn. De muckboots vind ik eerlijk gezegd niet mooi... Iemand anders nog suggesties?
Ik heb laarzen van Human Nature, via de ANWB website aangeschaft. Waren afgeprijsd van 200 naar 70 euro. Ik heb zelf maar 42 en kuitmaat 44, dus als ik erin pas dan moet het jou ook wel lukken
Ze zijn gevoerd van binnen dus heerlijk warm en waterdicht. Succes!
Die van de ANWB waarvan hierboven de link staat kan ik je zo al zeggen dat die waarschijnlijk te smal zijn. Ik heb schoenmaat 37/38 en kuitmaat 41/42. Ik heb die laarzen van de ANWB, maar het is echt maar net aan met mijn kuiten. Een broek past er eigenlijk niet meer bij.
ANWB heeft wel meer laarzen dan alleen dit model, er zijn modellen met een wijdere kuit. Een keer kijken en passen bij de ANWB winkel zou ik dus zeker gaan doen!
Ik kom even binnenvallen. Niet met een antwoord op je vraag maar wel met betrekking tot de ANWB laarzen. Die laarzen die hierboven in link staan, lopen die qua voet niet heel erg uit? Ik heb vorig jaar deze: http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/scho ... nabey.html gekocht, maar die worden heel erg wijd aan mijn voeten. Dus ik ben op zoek naar nieuwe en die hierboven in link staan lijken me wel mooie, niet al te dure, laarzen. Maar dan heb ik liever niet dat ze weer zo erg wijd worden.
Lipica maakt outdoors op maat, dus ook grote voetmaten en grote kuitmaten. Neem eens contact met hun op de standaard hoog model gaat vanaf €225 en het lage model vanaf €190 dacht ik? Voor een grote kuitmaat boven de 45 komt er nog wat voor bij maar die prijzen weet ik niet dus ik zou zeggen mail of bel ze en je krijgt vanzelf antwoordt.
Laatst bijgewerkt door CoRiNa1983 op 18-09-13 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt