overnachten assen mac rider

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patriciakke

overnachten assen mac rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-13 22:00

Mijn dochter is vandaag geselecteerd voor de 8ste finale van de mac rider cup.
deze is op zaterdag 26 oktober,en mocht ze door die ronde komen dan is ze door naar de ronde de dag erna.
Ik ben nu op zoek naar een stalling voor de vrijdag en evt zaterdag voor onze pony en een hotel of bb er vlak bij,
we willen graag op vrijdag al die kant op.....aangezien het 3 uur rijden is voor ons wil ik eigenlijk niet dat na 3 uur op de trailer ,de pony gelijk daar de ring in moet.

wie o wie heeft adresjes of iets dergelijks waar wij op vrijdag 25 okt en evt zat 26 okt onze pony kunnen stallen en waar wij kunnen overnachten,belangrijkste is een plek voor de pony,een hotel vinden we wel....
het moet in de buurt van assen tussen de o en 45 km

gr patricia

Anoniem

Re: overnachten assen mac rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:01

Voor de pony denk ik gelijk aan de sunsrise stables daar zijn tijdens evenementen allemaal stallen beschikbaar. Hotel van de valk Assen is vlakbij..

patriciakke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-13 22:21

sunrise is waar de mac rider gehouden word,eb wel een mail gestuurd al,maar heb al in de wandelgangen gehoord dat t helemaal vol zit ivm mac rider.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:36

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:37

Of misschien Bed&Breakfast Annen? Is ongeveer 20 minuutjes rijden, 25 km van de Sunrise Stables. Het is een prachtige omgeving en B&B. Eigenaresse is zelf een echte paardenvrouw en heeft een groot weiland en stallen beschikbaar voor logeerpaarden. Ze is volgens mij momenteel een weekje op paardrijvakantie dus kan wellicht wat traag reageren maar de site is http://www.bedandbreakfastannen.nl.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:29

't Hoefijzer in Zwiggelte, voor de pony en zelf kan je er ook verblijven.
Anders voor je zelf, iets meer luxe, een huisje huren op het Hart van Drenthe, ligt er schuin tegen over.
Vanuit daar ben je in ongeveer 20 auto minuten in Assen, het ligt tussen Assen en Westerbork in.
http://www.thoefijzer.info/
http://hethartvandrenthe.nl/

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 04:55

Je zou kunnen proberen bij de Reeenwissel.
Is makkelijk te rijden vanaf Assen, zitten in Hoogersmilde.

Bamboe1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 18:40

Ik ben ook relatief dringend op zoek naar een stal waar mijn paard kan overnachten! Alle stallen bij Sunrise Stables zijn reeds besproken en er is al een heuse wachtlijst.

Nog tips voor een degelijke slaapplaats voor mijn paard? Ikzelf kan in de vrachtwagen slapen...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:29

Wij hebben thuis een appartement en stallen beschikbaar!
Dus mochten mensen nog een slaapplaats zoeken?
Half uurtje rijden vanaf assen. Er is ook mogelijkheid tot weidegang voor het paard.

Edit: volgens google maps 29 km en 24 minuten rijden.

Reeenwissel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:36

Wij hebben nog 2 stallen met eigen paddock beschikbaar in dat weekend. Totaal hebben we 5 stallen in de verhuur.

Misschien leuk om te weten: er is een stal reeds geboekt door een deelnemer aan de Mac ridder cup.

Pattii3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:51

Evony schreef:
Wij hebben thuis een appartement en stallen beschikbaar!
Dus mochten mensen nog een slaapplaats zoeken?
Half uurtje rijden vanaf assen. Er is ook mogelijkheid tot weidegang voor het paard.

Edit: volgens google maps 29 km en 24 minuten rijden.

Heb je nog plek??? Ik ben dringend op zoek!

Pattii3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:52

Reeenwissel schreef:
Wij hebben nog 2 stallen met eigen paddock beschikbaar in dat weekend. Totaal hebben we 5 stallen in de verhuur.

Misschien leuk om te weten: er is een stal reeds geboekt door een deelnemer aan de Mac ridder cup.

Als je nog een plekje hebt zou ik graag contact met je opnemen mijn mail is patricialesage@live.nl

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:07

Mocht iemand nog een plekje nodig hebben, weet ik waarschijnlijk ook nog een B&B waar ook je paard kan staan. 15 minuutjes rijden naar Assen. PB voor meer info!

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 14:12

Ik rijd op een stal op nog geen 10 km rijden vanaf Sunrise Stables, locatie van het toernooi. Stalhouder heeft op dit moment nog een heel aantal stallen leeg. PB bij interesse, dan zal ik hem eens vragen of hij het ziet zitten!

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 08:04

Ik kom uit die omgeving en kan wel tips geven over wat adresjes. Wanneer je nog wat zoekt dan mag je me wel een pb sturen

Carolyn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:09

Mijn gereserveerde stal op locatie Sunrise stables komt mogelijk vrij (do-zo), dus is mogelijk over te nemen (binnenstal), B&B gereserveerd op 15min afstand in Rolde (bij de molen).

Bij interesse graag PB