trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-13 18:52

ik ga binnen kort met iemand van stal naar het bos. Alleen mijn paard heeft sowieso nooit op een trailer gestaan wel in 2 paards vrachtwagentje. Maar dat is al weer iets meer dan jaar geleden.

Nu is mij vraag hoe vaak hebben jullie met paard geoefend.....???????

Het is 2 paards trailer ik zou daar de mogelijk heit hebben om te mogen oefen.

der woord ook gezegd dat paarden het gedrag van elkaar kopieren of zo. Als een de trailer in zou gaan en mijn zou dat zien dat dat dan ook zou doen. Maar weet totaal niet hoe mijn paard op de trailers is. Het zijn bij merrie's die van stal genoot van mijn en mij. En ze staan ook bij elkaar in land en op stal recht tegen over elkaar. Dus ze kennen elkaar heel goed en kunnen zo op oog goed met elkaar opschieten.

friesiszwart

Re: trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:44

Ik oefen nooit. Op het moment dat wij weg moeten gaan wij laden en vertrekken.

Eigenlijk nooit problemen en ik ga wekelijks met paarden op pad. Ook jonge paarden die voor het eerst alleen meegaan (zonder de merrie) als enter / twenter of ouder niet.
Gewoon zelf doorlopen en niet stilstaan op de laadklep en iemand rustig bij de hand die de trailer aan de achterkant kan sluiten. Zeker het paard niet blokkeren met laden.
succes.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 19:31

friesiszwart schreef:
Ik oefen nooit. Op het moment dat wij weg moeten gaan wij laden en vertrekken.

Eigenlijk nooit problemen en ik ga wekelijks met paarden op pad. Ook jonge paarden die voor het eerst alleen meegaan (zonder de merrie) als enter / twenter of ouder niet.
Gewoon zelf doorlopen en niet stilstaan op de laadklep en iemand rustig bij de hand die de trailer aan de achterkant kan sluiten. Zeker het paard niet blokkeren met laden.
succes.

dank je.