winter rijlaars

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stunning

winter rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 22:55

Ik ben op zoek naar een goede, warme, niet al te dure winter rijlaars.
Paar jaar geleden heb ik een thermolaars van de welkoop gehad, maar hier zat een behoorlijk brede voet aan waar ik mee vast bleef zitten in de beugel, dus een niet te brede voet is een must.
Welk merk en model hebben jullie? Zijn jullie hier tevreden over of niet? Waarom wel/niet?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 00:16

Ik heb van de week bij Divoza de Mondoni fashion gekocht, was op zoek naar een warme hoge laars voor op de fiets naar stal.
Hij is bont gevoerd, en lekker warm. Heb hem gelijk met impregneerspul ingespoten, en hem uitgetest op waterdichtheid door in een plas te gaan stampen ;) :D Voeten bleven droog.
Gister heb ik ze aangehouden, en ben er even mee gaan rijden, gewoon om even te kijken hoe dat ging. Tot mijn verbazing zaten ze heerlijk, en lagen mijn benen eigenlijk stiller dan met mijn gewone laarzen, maar dat komt natuurlijk omdat deze laarzen stroef zijn (suede)
Ik ben dus helemaal blij!
Het gaat om deze laarzen:
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html

Annem84

Re: winter rijlaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 02:03

Ik heb de mountainhorse stella polaris. Super warme thermo laars maar wel met een beetje model. Je moet er wel van houden hoor. Maar ik heb nog nooit zo'n lekker warme voeten gehad in de winter.

Ik weet niet wat je budget is? Anders kun je de ariat bromont insulated overwegen. Dit is een gewone leren rijlaars met thermo voering.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:16

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:28

Amvbeek schreef:
Ik heb de mountainhorse stella polaris. Super warme thermo laars maar wel met een beetje model. Je moet er wel van houden hoor. Maar ik heb nog nooit zo'n lekker warme voeten gehad in de winter.

Ik weet niet wat je budget is? Anders kun je de ariat bromont insulated overwegen. Dit is een gewone leren rijlaars met thermo voering.

Deze heb ik ook en bevalt prima!!

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 21:32

Bedankt allemaal! Ik heb inmiddels eentje gevonden waar ik helemaal blij mee ben :D

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:02

welke?

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 22:19

QHP Zoey, kalfsleer met helemaal bont gevoerd. Zag um op Horse Event staan :)

jodphur2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:33

Ik heb nu 2 paar thermo mondoni alaska te koop, nieuw en die hebben een smalle voet. Zoek maar eens even op markt naar mondoni alaska. Ze mogen voor 35 euro weg, ik heb namelijk nieuwe gekocht die nog lekkerder zitten