Wel heb ik een kast vol met pakken (allemaal voor m'n werk). Noem maar op welke kleur, ik heb het wel hangen. Dus ik zou ook in een gewoon kostuum kunnen gaan. Eventueel met (dressuurhoedje?). Maar mijn vraag is: Mag dat ook?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Relaxed schreef:Even zoeken in de reglementen:Citaat:Er bestaat geen verplichting tot het dragen van wedstrijdkleding. Het is verplicht een veiligheidshoofddeksel en rijlaarzen/combinatie van jodphurschoenen met gelijkkleurige gladlederen chaps te dragen.
Afgelopen weekend op het NK gekeken en alle commandanten lopen in hetzelfde tenue als de ruiters en ik weet niet beter of dit is verplicht
Het reglement hierboven bevestigd dit
kleinvosje schreef:Er wordt in het afdelingsdressuur rijden ook goed gekeken naar de eenheid van het geheel, dat is dus inclusief commandant. Die heeft daarom dus hetzelfde aan als de ruiters. Wat relaxed zegt, zie ik niet terug in het reglement, wel een apart hoofdstuk voor afdelingsdressuur. Daar staat niets in betreffende kleding, alleen een veiligheidshoofddeksel. Maar voor de eenheid dus allemaal zoveel mogelijk gelijk gekleed zijn.
.