Heeft het merk Global een collectie online?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DarkBlue

Heeft het merk Global een collectie online?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 14:32

Daarmee is de vraag eigenlijk al gesteld :)

Ik heb een aantal jaar geleden stad en land afgezocht naar een rijbroek die mij paste. Al die rijbroeken zijn lang en smal en dat ben ik bepaald niet. Uiteindelijk heb ik bij Olympia in Arnhem een hele collectie rijbroeken van het merk Global gevonden. Ze pasten bijna allemaal! *\o/*

Ik heb dus destijds een mooie uitgezocht en rijd er nog vrolijk mee rond. De broek past nog steeds en is nog niet versleten of wat. Toch knaagt het wel en wilde ik eens online zoeken naar Global rijbroeken... of naar Olympia...

...niks gevonden -O-

Ik heb al in het Ruitersportzaken-overzichtstopic gekeken in de lijst met online winkels, maar ik kan bij de G niks vinden van Global en bij de O niks van Olympia. Nu ik het er zo over heb twijfel ik ook of de winkel nog wel in Arnhem zit? Voordat ik er op de bonnefooi heen rijd...

Iemand tips?

Douraque

Re: Heeft het merk Global een collectie online?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:38

Global is het huismerk van de Hypo winkels, soms staat een klein deel van de collectie op clubhypo.nl

Natasja71

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:41

Deze vraag is al eens eerder gesteld, het is een merk van Hypostores... ffe googlen en je vind ze zo...

succes!

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:09

Voor je er heen rijdt. Olympia is al enige tijd weg uit arnhem. Er zit nu een bruidsmodezaak Iets totaal anders dus

DarkBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 11:21

Natasja71 schreef:
Deze vraag is al eens eerder gesteld, het is een merk van Hypostores... ffe googlen en je vind ze zo...

succes!

Ik heb me suf geGoogled op het merk, maar de naam Global is... global. Ik weet nu wel dat rijbroeken in het Engels breeches heten - yeay. Ook hier op Bokt gezocht, de zoekresultaten zijn talrijk maar niet nuttig.
Mandy schreef:
Voor je er heen rijdt. Olympia is al enige tijd weg uit arnhem. Er zit nu een bruidsmodezaak Iets totaal anders dus

Ja, dat vermoedde ik dus al! Er zijn nog wel genoeg van die telefoongids-sites die ze wel vermelden op dat adres. Dat zette me aan het twijfelen. Jammer, jammer. Zoals ik al zei ben ik destijds echt een boel zaken afgegaan en Global was qua prijs en pasvorm echt het enige dat me aansprak.

Nu maar eens een Hypostore gaan zoeken dan! Bedankt!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:25

Global hebben ze aangepast, bijna geen laag model meer te vinden. Allemaal erg hoog tegenwoordig. Ik was er ook super tevreden mee maar nu niet meer....

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:40

@Zoek
Zover ik weet heeft Global altijd al een hoog en laag/normaal model gehad.
Gewoon even vragen naar het andere model.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:19

Dank je voor de tip maar het lage model was uit de collectie gaven ze aan. Misschien bij een ander filiaal, zal het zeker vragen mocht ik ergens anders komen.

DarkBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 17:44

Oh, dank voor de tip! Ik heb geloof ik ook een laag model.
Dat vermoed ik omdat mijn vorige rijbroek juist een hoog model was, dat zat vervelend.

Misschien moet ik maar eens op een ander merk overstappen. Met de regelmaat waarmee ik een paardrijbroek koop (1x in de 10 jaar?) is dat geen drama :P

Het is gewoon naar mijn ervaring zo teleurstellend, al die broeken die je aanpast zijn steevast te lang en zitten in de taille superstrak. Wat blijft er over: saaie kleurtjes en leren zitvlak: ho maar. Tenminste, in 2004 dus :P

Misschien is dat al verbeterd...