Startpas aanvragen mislukt?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

natural_

Startpas aanvragen mislukt?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 18:31

Heeft iemand misschien ervaring met het mislukken van het aanvragen van een startpas.

Zodra ik in mijn KNHS aanklik nieuwe startpas, dan krijg ik een apart venstertje waarin staat dat het niet mogelijk is op dit moment een startpas aan te vragen en dat ik moet bellen naar de servicedesk. Dit ga ik morgen doen, maar ik begin nogal zenuwachtig te worden (eigen schuld, te laat zekerheid voor wedstrijd en dus laat met aanvragen).

Misschien heeft iemand dit ook mee gemaakt en weet diegene waar het aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt!

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:32

moet hoogst waarschijnlijk via je rijvereniging. je kan meestal niet zelf een startpas aanvragen via de knhs
moet je even contact opnemen met je rijverenging.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:08

ik heb mijn gewoon zelf aan kunnen vragen totaal geen probleem mee gehad mij verenging kreeg alleen bericht dat hem had aan gevraagd

Charlottte

Re: Startpas aanvragen mislukt?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:09

Ik had dit vorige week, vereniging heeft dan iets niet aangevinkt maar kan de KNHS servicedesk voor jou in 1 minuut doen.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 22:36

Oke dat is fijn, ik weet niet eens via welke rijvereniging ik bij het knhs sta aangesloten. Misschien via mijn oude manege waar ik al 10 jaar niet meer rijd, zou dat kunnen?

Bel morgen iig de helpdesk wel.

Weet iemand wel of ik dan voor 5 oktober mijn startkaart zal hebben??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:45

Als ik mij niet vergis, moet je je eerst aanmelden/lid maken van een vereniging alvorens je een startkaart aan kan vragen.

Edit, als je niet weet bij welke rijvereniging je zit, zit je zws niet bij een vereniging. Daar moet je namelijk jaarlijks contributie voor betalen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-09-13 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:46

Je moet idd wel lid zijn van een vereniging voordat je de startpas kunt aanvragen. Misschien dat dat de reden is dat het mis gaat?

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 18:25

Nee ik ben lid van de knhs endurance vereniging, maar hij gaf op de site aan dat ik al bekend was in het systeem! Bleek gewoon al vanaf 2006 te zijn, zo lang droom ik al van eindelijk starten!

Heb de helpdesk gebeld van het KNHS en zij moesten nog iets aanvinken, nu is het gelukt eindelijk! Ingeschreven en nu is het officieel als er niks mis gaat ben ik 5 oktober mijn eerste officiële wedstrijd aan het rijden.. Zin in! Thanks voor de tips :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:27

Spannend! Veel succes!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:08

succes al vast ik weet hoe is ik start 12 okt voor het 1st en dat echt spannend vind ik.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 08:54

Dank jullie wel!! :D