Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mensen roepen weleens wat over meegaan enzo, maar dat moet ik nog maar zien. Mn zwarte nacho Ayron en ik gaan in ieder geval, is de planning

Ayron schreef:In april 2016 vertrek ik -samen met mijn Merenshengst- naar Santiago de Compostella, een tocht die vanuit mijn woonplaats onder Breda, een maand of drie zal gaan duren. Ter voorbereiding wil ik komend voorjaar en zomer kortere tochten de Belgie en Nederland lopen en in de zomer van 2015 voor een periode van 4 tot 6 weken rondtrekken. Alle tips voor uitdagende routes, overnachtingsmogelijkheden, bagage, trainingen etc etc zijn van harte welkom!

Ayron schreef:Hallo Adrian,
Dank voor je vragen, die zorgen weer voor verdere aanscherping. Ik ga met volle bepakking en met zo weinig mogelijk. Waar mogelijk organiseer ik overnachtingplekken, waar dat niet lukt op de bonnefooi. Ayron is nog hengst en tot nu toe een hele makkelijke jongen. Mocht dat veranderen zal ik mijn plannen wellicht moeten aanpassen. Jouw berekening heb ik zelf ook gemaakt. Ik neem 4 maanden de tijd.