Bruin zadel op zwarte fries

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spirit1234

Bruin zadel op zwarte fries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 09:51

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik dit bij het goede topic heb gezet haha.
Ik heb bruine rijlaarzen, bruine rijbroek en een bruin zadel voor mijn merrie. En ik wou ook een bruin zadel kopen voor mijn fries aangezien bijna al mijn rijkleren etc. bruin zijn. Maar is dat eigenlijk wel mooi op een fries? Toen ik het bruine zadel van mijn merrie op mijn fries had gelegd twijfelde ik best wel , en dat bruine zadel is een soort spaans rijzadel dus een beetje roodbruin en als ik een zadel voor mijn fries koop is het wel echt bruin bruin. Of ik kan een zwart zadel kopen maar staat dat dan wel weer bij mijn bruine laarzen en bruine rijbroek? :P ik ga binnenkort wedstrijden rijden en dan wil ik wel dat het er netjes uit ziet zegmaar. Is er misschien iemand hier met een zwart paard of een fries met een bruin zadel? of iemand met een zwart zadel en bruine rijkleding?

Mvg :)

detos240

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 09:54

bruin zadel op een zwart paard? Nee vind ik niet mooi! Gewoon zwart doen zou ik zeggen!

StableDoor

Re: Bruin zadel op zwarte fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 09:55

Bruin op een zwart paard staat echt prachtig! Gewoon doen!

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 09:58

Ik vindt dat bruine op een fries altijd wel wat hebben! Dus als ik jou was gewoon lekker bruin doen. :)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 09:59

Ik zou ook bruin doen! Staat juist wel leuk vind ik altijd

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:00

Ik heb ook een zwart paard en een bruin zadel, hoofdstel, cap en chaps.

Ik vind het juist mooi zwart maakt het zo zwart haha. Heb wel fotos in mijn profiel staan. Of in mijn onderschift waar we op concours zijn.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:01

spirit1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 12:53

Bedankt iedereen voor zijn meningen! Ik ga even kijken of ik ergens een bruin zadel kan "lenen" om te kijken hoe het staat! :) Ik dacht dat heel veel mensen een bruin zadel op een zwart paard niet mooi vonden maar dat valt dus reuze mee :p
@Emmyjoycee het heeft inderdaad wel wat! mooi!

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:56

Ik heb ook een bruin zadel op mijn fries en bruin hoofdstel en dergelijke.
Ik vind het juist super mooi!
Ik heb wel alles in het donkerbruin.
Volgens mij heb ik ook een foto daarvan in mijn profiel al weet ik zo niet of ik daar al bruine laarzen had..

Ik heb even gekeken en bij de foto zara al weer 5 zie je ons in bruin tenu. Dus bruine kleren zadel en hoofdstel..

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 13:02

http://www.mijnalbum.nl/Foto800-FEQEAOZT.jpg

Nog een foto van ons in t bruin! Wel even in een link want anders posten lukt niet vanaf mn mobiel helaas.
Overigens heb ik nu een nieuw hoofdstel in het donkerbruin met lak neusriem echt super mooi al zeg ik het zelf.
Helaas heb ik daar nog geen foto van.

Ook vind ik zelf de combinatie met koperkleur heel mooi!