Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Als je dan thuis kunt trainen voor een 80-90 parcours (officieel, met winstpunten, klassement) dan neemt dat de drempel weg om te gaan springen
). Als 80-90 officieel wordt dan kun je daar op instromen (en na een aantal keer 80-90 en met winstpunten en rozetten thuis komen is dat B-parcours plots ook veel bereikbaarder
)
vooral voor zo'n dressuurmuts als ik, ik wil toch graag parcourtjes gaan springen, maar dan moet je weer een aparte dag weg voor eeb oefenparcour, iemand regelen om te bouwen etc. als je het iets lager maakt gaat men eerder springen waarna het B parcour ook een mindere drempel is.
Helaas is meneertje half Fries en geen springtalent, dus een heel parcours op 1m is helaas teveel... Terwijl we in de les 80-90 springen.

haha arizonagreen schreef:80-90cm rubriek? Ik ben voor!!! Dat zou voor mij betekenen dat in principe mn droom uit zou kunnen komen, en dat is een officieele springwedstrijd rijden met eigen pony.Helaas is meneertje half Fries en geen springtalent, dus een heel parcours op 1m is helaas teveel... Terwijl we in de les 80-90 springen.