In juni ben ik samen met mijn zusje een weekend weg geweest naar de Veluwe. We hebben het er ontzettend leuk gehad. We zaten in Vaassen. Nou willen we de andere kant pakken in het gebied Posbank. Weet iemand leuke plekken daar om te overnachten. Ik wil wel graag stalling + weidegang.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-09-13 13:17
Kijk eens hier: http://www.campingboszicht.nl/ vind je alles wat je zoekt, op (uit) rij afstand van de Posbank en alle andere mooie plekjes van de Veluwezoom.
Elfie
Geplaatst: 06-09-13 20:11
Wij zijn in het voorjaar ook bij camping boszicht geweest en hebben van daaruit ook een dagtocht richting Posbank ondernomen.
Het is daar echt fenomenaal mooi om te rijden, absoluut een aanrader! (Niet alleen de Posbank, maar alles)
Eigenlijk is het al gezegd maar idd Boszicht. Vanaf daar rijd je zo naar de Posbank. Verder zijn er in dat stukje Veluwezoom eigenlijk geen plekken voor paard&ruiter.
Ja hoor, het is weer eens zo: ik zei gisteren nog tegen de eigenaar van Boszicht: Joh, jij bent zo populair op Bokt; als iemand vraagt naar een overnachtingsplek op de Veluwe dan sta je er binnen vijf posts op. Zie hier het bewijs, de eerste de beste reactie al........
Zoals elke lokatie heeft ook Boszicht z'n eigen voor- en nadelen, het is maar net waar je je prioriteiten legt. Verwacht geen 5* toko maar er kan dan weer wel een hoop.
Maar in deze omgeving is Boszicht ook uniek. Dus rondom Dieren,Laag soeren enzo...
senta
Geplaatst: 07-09-13 21:47
Er zijn wel meer adressen in die buurt. Op deze site staan een aantal links. http://www.lekkerpaardrijden.nl/nl/overnachten/ De beschrijving klopt niet helemaal, het lijkt bij sommige adressen of alleen je paard er kan overnachten maar als je doorklikt naar de site van dat adres dan blijk je er ook zelf te kunen overnachten.
Ook hier druk aan het zoeken naar een goedkope vakantieplek voor ons en de paarden. Boszicht staat hoog op de lijst, kamperen is helemaal fijn in de prijs, alleen erg koud nu. Weten jullie hier andere goedkope plekken? We hoeven alleen een warmere slaapplek en een wei voor 2 paarden. Ts; waar ben je vorige keer naar toe geweest?