Nou begon het vorige week al: ik werd zo zenuwachtig als het maar kan (dat word ik altijd wel heel erg maar nu was het gewoon zo erg dat ik de laatste avond voor de wedstrijd amper had geslapen)

Maar goed ik moest pas rond half 12 gisteren of zo dus ik was 's ochtends nog even naar stal gegaan om nog even in te vlechten (ik doe er maar een kwartier over dus zoveel tijd heb ik er niet voor nodig) en even heel goed nog te poetsen enzo! Nou om 10 uur kwam me vader me halen!
Dus wij daar aangekomen rond kwart over 10 of zo! even betaald en toen kon ik parcours gaan lopen

Toen nog even stappen en ik mocht de ring in!! Nou ik ga dus een rondje galopperen voordat ik de ring in mocht vind me pony een fel oranje bordje eng dus toen lag ik er al weer bijna naast!!! Grrrr...... voordat ik in de ring moest werd k ook al weer zenuwachtig hoor maar goed ik ging groeten door de start gereden en hindernis 1 was foutloos YEEEEE

Ik heb besloten om het te proberen!! Nou ik weer heel rustig opgezadeld en los gaan rijden! Ik had nog wel pijn maar heb toch door gezet!! Nou de ring in !! het begon alweer lekker want bij hindernis 1 stond ie alweer stil!! Nou opnieuw aangereden en hij sprong em hindernis 2 ging ie ook in 1 keer over en hindernis 3 moest je een linksomkeert rijden en ja hoor me pony gleed uit!!

's avonds lekker onder de hete douche gegaan en ben lekker wat opgeknapt en toen ben ik even naar het sinterklaasfeest op de club gegaan!! Wat was dat gezellig zeg!! Iedereen moest bij sinterklaas komen dus ik ook!! Owww wat erg zegt ie ook nog: "ik heb gehoord dat jij soms niet zo stevig in het zadel zit!!!!

Maar me rug, heup en buik doen nog zooo pijn