Hoi Vraagje ik heb een mooi vliegendekentje gehad. Van s&k maar weet niet welk type. Mijn vraag is kan je die dekens nou met die hitte van morgen ook omlaten. Ik werk morgen hele dag dus kan niet kijken of hij zweet. Ben namelijk bang dat ie zeiknat eronder word..
Gr
Maiska
Geplaatst: 04-09-13 18:37
Bij ons zijn vliegen dekens gelukkig niet nodig. Vroeger hadden mijn paarden ze wel om, en eerlijk gezegd liet ik ze altijd op. Had ook niet de mogelijkheid naar stal te vliegen als het een x warm was. Maak voor jezelf de afweging, zijn de vliegen zo erg dat hij in de hitte met vliegen deken moet staan? Mss kun je alleen een masker opdoen? Onder een vliegen deken kunnen ze ook behoorlijk zweten.
Bedankt voor je reactie een masker houd hij dus niet om hihi. Heb de deken net nieuw dus wou hem eigelijk ff testen hahah. Maar doe hem denk maar af ook al heb hij aardig een vliegencolonie om zich heen. Doe hem denk tot 23gr om. Anders ga ik me morgen zitten druk maken omdat ik niet weet hoe hij erbij staat aangezien ik morgen niet heen kan.
Als hij een masker niet ophoud, is een halster met daaraan zo'n frontriempje met sliertjes niks? Vind die maskers persoonlijk niet zo fijn, kan altijd een vlieg onder vast komen te zitten.. En met die frontriempjes wappert het gewoon langs de ogen, dus hebben ze er geen last van.
Anoniem
Geplaatst: 04-09-13 18:44
Ja hoor, die van mij krijgt ivm de warmte juist een vliegendeken om, hij heeft normaal een eczeemdeken om.
Hier staan ze altijd met deken, de een met vliegendeken, de ander met exceem deken. Geen probleem, wel kunnen ze hier in de schaduw gaan staan als ze dat willen.
Hebben ook altijd hun vliegen kappen op. Maar je wordt hier ook echt opgegeten door miljoen vliegen en dazen (gelukkig nu stuk minder dazen).