Nu hebben wij Jessica zelf gebracht begin augustus. We hebben de weide gezien, de personen zelf etc. Jessica is weggegaan voor slachtprijs. Nu ben ik een kleine week geleden te weten gekomen dat Jessica al heel snel bij een handelaar is geruild voor een ander paard.
Indien er mensen zijn die meer info hebben over haar, mogen jullie dit altijd laten weten. Zeker is, dat indien het mogelijk is Jessica terug in ons bezit te krijgen, ze direct wordt ingeslapen. Ze verdient al dat verhuis etc niet. Ze is al genoeg getraumatiseerd.
Ik denk dat dit in haar geval de meest humane beslissing in. Commentaar op deze keuze heb ik liever niet. Voor Jessica is er bij mij helaas geen plaats meer. Ze is weg gegaan en heb een week later nog een jaarling verkocht ivm financiële redenen. Na 7 maand dacht ik een goede thuis te hebben en daarom is ze ook weggegaan voor slachtprijs. Het heeft geen nut om in dit topic te vragen naar een naam, hier reageer ik niet op.
Hoofddoel is om Jessica terug te vinden en er voor te zorgen dat ze niet meer verder getraumatiseerd raakt.

.

Ik kan mijn eigen wel vervloeken. Hoop dat ze niet verkocht is al gezinspaard want dat is ze niet