Ariat Grasmere

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Ariat Grasmere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 22:08

Iemand enig idee waar je die het goedkoopst kunt kopen? maat 37,5(gok ik)
Ik wil graag deze kleur; Afbeelding

Helaas kan ik alleen de geheel bruine goedkoop vinden(200)
Iemand enig idee waar ik de kleur vd foto goedkoper kan vinden? heb al gegoogled maar kwam niet lager dan 319. Kent iemand een webshop die ze wel goedkoper verkoopt?
Hoeveel kleuren zijn er eigenlijks? op veel verschillende sites zijn de kleuren erg anders dus lastig te zien of het de goede zijn.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Iris

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:02

gewoon marktplaats afstruinen. Ik heb de mijne daar voor 125 euro gekocht van iemand waarbij ze niet pasten. Heb ze ook vaak voor minder zien staan maar moet natuurlijk net je maat zijn.
Zijn overigens hele fijne laarzen die ook modder proof zijn.

NYC2B

Re: Ariat Grasmere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 15:57

Ik heb inderdaad al op marktplaats en hier gekeken maar helaas :) mocht ik ze nergens goedkoper vinden bestel ik ze gewoon!

Ik heb ook gehoord dat het fijne laarzen zijn, de zool kan eruit dus dan kan mijn steunzool erin en dan heb ik eindelijk geen pijnlijke heupen meer :)

Marije_jiplover

Re: Ariat Grasmere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:43

Ik vind het echt geweldige laarzen.
Ik heb ze twee winters terug gekocht toen het aanhoudend bleef regenen en ik elke keer tot mijn enkels in de bagger wegzakte en mijn kaplaarzen steeds in de blub bleven staan en ik daar ook steeds ijskoude voeten in kreeg.
Ze lopen goed, lekker warm maar toch ademend.
En als je ze netjes verzorgd, blijven ze ook echt heel mooi.
Waar je ze goedkoper kunt krijgen, weet ik niet, maar ik vind ze tot nog toe elke cent waard die ik ervoor betaald heb.