Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tancreda4 schreef:Ik heb de bucas Irish Turnout 300 grams versie. Super tevreden over. Sowieso zit bucas bij mijn paard als gegoten, en deze is ook wel vriendelijk in prijs. En er kan eventueel nog een hals aan, vind ik ook wel fijne optie.

donutst schreef:Dominic dekens vind ik persoonlijk de minste. Dezer zijn dikwijls met "plastiek" voering vanbinnen. Hier moet steeds een onderdeken onder of de vacht verbrand van het constante geschuur. 1 trust deken heavy en je geschoren paard kan de winter gemakkelijk aan. Zit je ook niet met verschillende lagen hetgeen er altijd wel voor zorgt dat de pasvorm niet meer goed is.
Poowniee schreef:Deze deken heb ik inderdaad gezien maar zag later dat deze maar 800D is, de meeste goedkopere dekens zijn 600D terwijl de goede bucas dekens over de 1000D zijn. Qua stevigheid vraag ik me af of deze bucas dan wel echt zoveel beter is dan een goedkopere deken, heb al 300 grams dekens gezien voor 50/60 euro.
Maar bij mij zijn de goedkopere dekens het qua pasvorm helaas niet. Bucas zit bij mijn merrie perfect en ben dan ook erg blij met deze deken. Goede kwaliteit ook, maar ik heb een merrie die niet speelt en ravot, dus super sterk hoeft de deken ook niet te zijn.
.