utrecht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 17:22

wat zijn leuke wedstrijden als je L1 rijd. Ik ben dan nog wel B maar als L1 ben mag ik buiten woerden. Wat zijn in regio utrecht leuke wedstrijden. Zo wel in springen als dressuur.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:25

Hihi, als je maar plezier hebt :) veel succes !
Iets in naar uit te kijken dus!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 17:34

JCDJK schreef:
Hihi, als je maar plezier hebt :) veel succes !
Iets in naar uit te kijken dus!

Dat zal ik zeker wel hebben. Maar sowieso is met vroeger veel verandert toen me ma nog wedstrijden reed. Plus dat miss ook clubs weg zijn of verbouwt zijn. Dus vroeg me af wat leuke wedstrijden zijn om te rijden. Graag geen groten wedstrijden. We moeten 1ste ervaring op doen. Ze heeft sowieso wel ervaring als ze L1 dressuur is. Maar ik ben zelf nog lang niet toe aan groten wedstrijden.

minouesmee

Re: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 12:44

Harmelen, Houten, Hilversum, bilthoven.. Ga zo maar even door.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 15:31

minouesmee schreef:
Harmelen, Houten, Hilversum, bilthoven.. Ga zo maar even door.

Harmelen staan 2 vriendinnen van mijn dus wou daar sowieso al gaan. En als weer oudoors zijn mag daar. Ok al ben dan nog wel B maar daar mag van ouders wel B rijden. Wou eigelijk ook met de indoors maar al die wedstrijden vallen samen met mijn eigen club. EN moet sowieso me 1ste wedstrijd bij eigen club starten. Wou 6 okt daar maar mag niet omdat nog geen wedstrijd bij me eigen club gereden. Maar bedankt voor rest van plaatsen zal zeker kijken. Of daar ga starten als L1 ben.