Als je met 1 paard op stap gaat in een 2 paardstrailer waar moet je je paard dan zetten?? links of rechts?
Ik ga namelijk in de herfst of begin lente naar de zee met mijn klassieke haflinger
Het is zo een 2 uur rijden naar de zee maar mijn haflinger is heel gespannen alleen in de trailer
Ik heb al moeite met hem erin te krijgen. Maar kan ik hem best links of rechts zetten? heb al gehoord links is het best maar andere zeggen ik zet mijn paard rechts zodat hij kan zien wat er gebeurt. En zou ik dan best de flap naar beneden doen zodat hij niets achter hem ziet of best open laten?
help
Over het zeil...hangt echt heel erg van je paard af. Die van mij vond het ook altijd heel spannend en schrok heel erg van vrachtwagens. Echter ik weet ook dat hij het erg fijn vindt om veel frisse lucht te krijgen. Zeiltje dicht heb ik om die reden zelfs nooit overwogen. Hij vindt vrachtwagens soms nog steeds spannend, maar met raampje voor open en zeil achter open gaat het prima, ook in de winter. Liever een deken extra dan zeiltje dicht.
) hij staat stokstijf stil en vanaf dat de klep naar beneden gaat kan hij niet wachten tot hij eruit mag