Bijscholing tijdens Hippiade

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bijscholing tijdens Hippiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:03

Dit weekend en volgend weekend de Hippiade en hierbij is er tevens een bijscholing voor de juryleden. Wie heeft zich opgegeven en wie zit erbij?

Ik had me opgegeven, maar nog niets gehoord, vandaag gebeld en ik zit erbij! Volgende week zaterdag bij de M1 :D

https://www.knhs.nl/actueel/nieuws/knhs ... hippiades/

kleinvosje

Re: Bijscholing tijdens Hippiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:37

Ja, ik ga morgen naar de M2 pony's, ben erg benieuwd! Vind het een geweldig initiatief, en heb er goed zin in! Had nog even een mail gestuurd met welk proef, maar dat kon nog niet gezegd worden. Wel gaan we eerst M2 proeven kijken en kunnen we daarna nog naar finale-proeven van de Z1 kijken geloof ik. Ik hoop dat er goed gereden wordt!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:54

Ik had me opgegeven en zat er ook bij, maar heb me helaas af moeten melden. Mijn man is volgend weekend bezig met de 24uur skate voor KIKA en ik heb geen oppas. Zonde, want ik vind het een erg leuk initiatief en het lijkt me een stuk leerzamer dan de standaard bijscholingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:07

Kleinvosje, hoe was het gisteren?
Anoeska, dat is jammer.. Vind het idd een super initiatief, is ook de 1e keer dat ze het zo doen toch?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:32

De Z en ZZ-licht hebben ze volgens mij al eerder op deze manier gedaan, maar voor de B t/m M is het inderdaad de eerste keer.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:36

Ik had me ook opgegeven en was ook geplaatst, maar toen heb ik me ook geselecteerd in het M1 om te starten. Dus ik heb me maar weer afgemeld. Ik weet natuurlijk nog niet of ik zaterdag wel moet starten, maar mocht dat het geval zijn, gun ik een ander die plek bij de bijscholing, want er was een dikke wachtlijst. Jammer, want het leek me erg leuk!!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:56

Ik vond het erg leuk en leerzaam. We zaten gewoon tussen de toeschouwers, we hadden allemaal een oortje zodat we het commentaar van de bijscholer konden horen. Bij ons was dit Jan Enne Kloosterboer. We zaten bij de M2, daar waren nog een stuk of 7 combinaties te bekijken. Daarna zijn we doorgegaan naar de finaleproeven van de Z1 en Z2, wat erg leuk was!

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:39

O dus duimen voor droog weer zaterdag! :P Klinkt erg interessant!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:40

Zeker duimen voor droog weer, maar ik geloof dat dat wel goed komt! Verder hoef je niets mee te nemen!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:33

Ik ga vrijdag.
Nee, dit is niet de eerste keer dat ze het op deze manier doen. Twee jaar geleden deden ze het bij het EK voor JR/YR in Ermelo ook zo, dat was erg leerzaam. :)

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:07

Ik was er afgelopen zaterdag ook bij en vond het erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:31

Hmmff ik heb gewoon nog steeds geen bericht van de KNHS.. Eerst moet ik er al zelf 2x achteraan mailen en bellen voor ik uberhaupt wist of ik erbij zat. Toen zeiden ze dat ze me de info zouden sturen. Nou die heb ik dus nog steeds niet. Morgen maar weer is bellen :+

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:33

Ik stuur je wel even de info die ik ontvangen heb per pb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:35

Ah super! Had jij het meteen gekregen? Vind het zo vreemd dat ik ook al zelf moet bellen om te weten of ik mocht komen of niet, gewoon helemaal geen reactie..

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:36

Ja, ik had op 21/8 een mail van Adriaan. Maar heb dus helaas moeten afmelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:39

Vreemd hoor, ik had de 14e gemaild om op te geven, de 28e nog een keer en toen afgelopen vrijdag maar eens gebeld..

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:42

Misschien ben jij geplaatst op een van onze plekken? Ik kan je ook wel even de info sturen als Anoeska het nog niet gedaan heeft?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:47

Ze hebben daar nu natuurlijk ook wel behoorlijk drukke weken Relaxed!
Maar slordig is het wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 08:05

Ja snap ik hoor, maar helemaal niet op mails reageren vind ik not done, moet ik op mijn werk is doen, dan heb ik een boel pissige mensen over me heen..

Hoipipelepoi, ik had me de 14e opgegeven en Anoeska geeft aan de 21e een mail te heben gehad, dus lijkt me niet..

Ik heb inmiddels van Anoeska de planning ontvangen! :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 21:10

Ik vond het vandaag leuk en leerzaam en we hadden een prachtige plek op de geluidswagen met een prima zicht. :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 23:41

Ja, dat as een mooi plekje ja, daar zaten wij vorige week ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 08:29

Nou ik ga zo die kant op, ben benieuwd! Vriendin van me is er ook, dus eerst nog ff bij haar kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:13

Nou ik weet waar het mis is gegaan, er miste een punt in mijn mailadres :+

Vond het erg interessant en leerzaam verder, Hamoen was er ook erg enthousiast over, dus volgens mij gaat dit zeker een vervolg krijgen!
Tussendoor was er ook nog tijd voor discussies, interessant om te horen wat ze met klachten over juryleden doen. Hij noemde wat voorbeelden en hoe ze dit dan oplossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 15:13

Leg eens uit relaxed wbt klachten?

Hopelijk volgend jaar weer, dan geef ik me ook op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 15:21

Voorbeeldje over juryleden die -1 geven en het dan echt zo opschrijven ook, dat kan niet en daar worden ze dan op aangeschreven.
Nog een voorbeeldje over een bepaalde kring in Friesland, daar is een groep juryleden die een eigen regel heeft dat ieder onderdeel in de proef maar 1x voorgelezen mag worden..
Een jury die iemand -2 gaf omdat ie voorwaarts ging in galop ipv in draf zoals voorgeschreven.
Jury die iemand een 5 gaf voor verzorging omdat ze de kleding niet mooi vond (had jury ook als reden erbij geschreven), terwijl de kleding gewoon voldeed aan de reglementen.

Over dit soort dingen komen dan natuurlijk wel een keer klachten binnen en daar schrijven ze dan de juryleden op aan.