Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
oja kosten 154 euro, maar dan doe je er wel lang mee
En dat ligt beslist niet aan het onderhoud, want ik vet ze elke week in...en maak ze meteen schoon als ik ze gebruikt heb. Nee absoluut bagger kwaliteit!!! Heb nu dan ook andere gekocht, Derby laarzen. Wel wat duurder maar je voelt meteen al dat de kwaliteit veel beter is. Je kunt beter wat meer uitgeven, maar wel 8 tot 10 jaar met je laarzen doen, als 2 jaar met laarzen van € 150 want dan is het alsnog duurkoop
Kimenco schreef:Ik heb ook de Horka Anna, maar ik ben totaal niet tevreden Kosten idd 154 Euro, maar die van mij zijn nu 2 jaar oud en totaal versleten. Voor bij de veters waar je loopkreukel is zeg maar, daar is gewoon een gat ingesleten!!!!En dat ligt beslist niet aan het onderhoud, want ik vet ze elke week in...en maak ze meteen schoon als ik ze gebruikt heb. Nee absoluut bagger kwaliteit!!! Heb nu dan ook andere gekocht, Derby laarzen. Wel wat duurder maar je voelt meteen al dat de kwaliteit veel beter is. Je kunt beter wat meer uitgeven, maar wel 8 tot 10 jaar met je laarzen doen, als 2 jaar met laarzen van € 150 want dan is het alsnog duurkoop