Is er een aparte verzekering voor je paard of valt dit onder je wa? Stel dat ik aan het buitenrijden ben en mijn paard schopt naar de auto en de auto raakt beschadigd. Zijn de kosten dan voor mij of voor mijn wa verzekering?
Wat als ik eraf val of mijn paard breekt uit en richt schade aan? Of erger nog hij veroorzaakt een dodelijk ongeluk? Wat dan? Valt dit onder mijn wa verzekering of is hier een aparte verzekering voor?
Wat als ik mijn paard vervoer door een ander (niet bedrijfsmatig) en we krijgen een ongeluk? En mijn paard raakt geblesseerd en er moet direct een dierenarts bijkomen? Is dit dan mijn eigen risico? Of is de chauffeur verantwoordelijk?
Bestaan hier aparte verzekeringen voor of hoort dit bij je wa?
Woedt je paard door je wa als je huisdier gezien? In de polis staat namelijk niets specifieks over paarden wel iets over huisdieren.
Wie o wie kan me helpen?

En hoe toon ik aan de verzekering aan dat het mijn paard is? En wat als hij nu van mijn moeder is en ik rij erop? En ik veroorzaak dus de schade?
dan moeten we maar eens even de verzekering bellen over hoe en wat, mocht er wat gebeuren Thnx