Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Larimar schreef:Zou kunnen ja, eet ze gewoon of heeft ze daar ook moeite mee? kan ook zijn dat er iets scherps onder het zadel ligt, dat ze daarvan onploft?
pinkie87 schreef:Jah zeker dat dit kan ze wisselt haar tanden nog!! mijne heeft dit ook gehad, zij had een losse tand
liefmeisje15 schreef:pinkie87 schreef:Jah zeker dat dit kan ze wisselt haar tanden nog!! mijne heeft dit ook gehad, zij had een losse tand
Zoiets ben ik ook bang voor inderdaad. Mijn reactie was rustig uitstappen met lange teugel, er af stappen en niet eerder weer erop dan wanneer de tandarts is geweest zodat het behandeld word of eventueel uitgesloten.
Nadat ik gebeld heb met de eigenaar wil hij vanavond graag zien wat ze doet onder het zadel, vind ik niet zo fijn. Want wanneer zij wel pijn heeft is dat voor het paard natuurlijk niet fijn met het bit er weer in, maar voor mij ook niet aangezien ze nogal stuurloos word wat alle gevolgen van dien kan hebben..
liefmeisje15 schreef:Snap ik, stappen ze er toch zelf op?Nadat ik gebeld heb met de eigenaar wil hij vanavond graag zien wat ze doet onder het zadel, vind ik niet zo fijn. Want wanneer zij wel pijn heeft is dat voor het paard natuurlijk niet fijn met het bit er weer in, maar voor mij ook niet aangezien ze nogal stuurloos word wat alle gevolgen van dien kan hebben..

senna21 schreef:Ik ga voor de optie:
Nadat de merrie nu over de eerste schrik heen is, gaat ze nu eens proberen wat er allemaal mogelijk is met zo'n ruiter op haar rug![]()
![]()
Als jij het niet vertrouwd om op te stappen, moet je het niet doen. Tanden na laten kijken is altijd goed natuurlijk.