Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoe staat het paard gestald?

Mijn paard heb ik met het hele koude weer onder 500 gehad. Ze heeft het snel koud en heeft daar maar een hekel aan
Als ik mijn paard blij wil houden moet er genoeg gram op
Maar je kan het eerst zo proberen en altijd nog bij kopen mocht het nodig zijn!

Poowniee schreef:vuurneon schreef:Is het paard geschoren?hoe staat het paard gestald?
Nee paard wordt niet geschoren. Staat 's nachts in een binnenstal en gaat overdag de paddock/wei op.
Poowniee schreef:vuurneon schreef:Is het paard geschoren?hoe staat het paard gestald?
Nee paard wordt niet geschoren. Staat 's nachts in een binnenstal en gaat overdag de paddock/wei op.
tamary schreef:Poowniee schreef:
Dat is een behoorlijk temperatuur verschil voor de meeste dekens. Of je blijft wisselen, of kies voor geen dekens.
Poowniee schreef:Hoi allemaal,
De winter is heeel langzaam alweer in aantocht al mag het voor mij nog wel even duren.
Nu heb ik hier een fleece gevoerde regendeken liggen. Deze zal ik gaan gebruiken als het straks onder de 10 graden komt.
Als het dan nog kouder word heb ik een horseware liner liggen voor hieronder, deze is 100 gram dus zal samen 150 gram zijn.
Voor straks echt in de winter ben ik opzoek nog naar een goede winterdeken. Ik was aan het denken aan een 300 grams die ik dan in de extreme dagen en nachten kan aanvullen met de 100 grams liner? Paard wordt overigens niet geschoren.
Heb ik zo voldoende mogelijkheden om de winter door te komen? En wat vinden jullie een goede 300 grams winterdeken?
Ik zat de denken aan een stevige bucas?