Winstpunten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mettee

Winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 19:41

Hoi!

Ik rijd nu zo'n 5 maanden wedstrijden en ik vind het wel tijd om over te gaan naar de L.. Ik heb vandaag wedstrijd gehad en nog 2 winstpunten behaald, nu wil ik graag over een maand L springen op een concour. Maar ik weet niet zeker of ik nou écht 10 winstpunten heb.. Op mijn knhs is het al een hele tijd niet meer geregistreerd en anders ben ik te laat met opgeven. Ik denk wel dat ik er 10 heb, als ik het goed heb bijgehouden.. Zou ik een mail naar de KNHS kunnen sturen om te vragen of zij het weten?

Help me alsjeblieft :D

Ostra

Re: Winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 19:43

Je kunt toch ook je oude protocollen nakijken, zo kun je tellen of je 10 winstpunten hebt ;)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 19:45

Ze hebben bij geen enkele wedstrijd hier protocollen voor het springen, heeel af en toe wel eens.. Maar de afgelopen 4 wedstrijd niet..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 19:48

Anders bel je de knhs toch even? Is nog sneller ook. En dan in het vervolg ergens noteren als je een winstpunt heb zodat je weet wanneer je over mág als jij de tijd er rijp voor vind ;) Succes!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 19:49

Oké dan doe ik dat even!