[PG] donkerbruine ruin Playtime v: Playboy X respect

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

[PG] donkerbruine ruin Playtime v: Playboy X respect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 18:29

Ik heb begin dit jaar een zeer talentvol braaf dressuurpaard verkocht; Playtime (Playbox x Respect). Hij is nu 6 jaar. Helaas kreeg de nieuwe ruiter na ruim een maand een zeer ernstig ongeluk met een dwarslaesie tot gevolg. Ze hebben mij geprobeerd de schuld in de schoenen te schuiven, dit is niet gelukt, want het was een tragisch ongeluk.

Helaas, maar begrijpelijk hebben ze hem verkocht. Mede door het juridische getrouwtrek welke gelukkig achter de rug is heb ik geen contact meer met deze mensen al hoop ik uiteraard het allerbeste voor haar. Ik wil echter wel heel graag weten waar mijn fokproduct is gebleven. Ik heb zijn zus nog en heb met alle eigenaren van broers en zussen goed contact.

Het is een ontzettend lief paard en normaliter kan iedereen met hem wegrijden. In ieder geval toen hij in mijn bezit was (vanaf veulen) was hij schaapmak en heeft hij geen stap verkeerd gedaan.

Wie o wie weet waar Playtime nu is. zie hier een foto en anders mijn profiel:
Afbeelding

zijn prachtige hoofd:
Afbeelding

Ik ben heel erg benieuwd of hij nu alsnog een heel fijn thuis heeft gevonden.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-08-13 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

MiEk93horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 13:07

hoi! sinds kort heb ik hem in bezit!

Hij is ontzettend lief! en kleine kinderen lopen zo met hem weg! kwa rijden hebben we nu wat problemen stap voor stap gaat dat beter! ik zou graag met u in contact willen komen om zo wat meer over hem te weten te komen en over de gebeurtenissen van de vorige eigenaar wat mij eventueel verder kan helpen met rijden! ik weet dat hij het niet kwaad bedoeld want er zit geen enkel kwaad in dit beestje, hij wilt het ook heel graag allemaal. maar mijn instructrice en ik vinden het lastig omdat we weten dat er iets is gebeurd met hem, maar niet weten wat.

ik hoop heel graag van u te horen!(had u al gemaild;)

met vriendelijke groet,
Monique Blom

Mer1980

Re: [PG] donkerbruine ruin Playtime v: Playboy X respect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 14:20

Ik heb je een mail terug gestuurd ;) Topic kan dus gesloten worden!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:34

Hier een slotje :)