Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
blondie88 schreef:het slaat helemaal nergens op wat je nu zegt , ik ben ook in katwijk geweest met mijn dochter van 9 jaar!! en ook met die vent wat jij zegt, maar we hebben heerlijk gereden hele leuke paarden en al je geen angst hebt is het geweldig, j zal wel bang geweest zijn ja en dan verpest je het zelf, blijf dan lekker in je bak rijden
Net nieuw op Bokt en meteen in de aanval, gaat lekker 
blondie88 schreef:wie zegt dat ik 24 ben?? het gaater aleen om dat ik de paarden ken daar en er bokt geen paard. en als je rugklachten heb ga dan ook niet rijden, ik heb er heerlijk gereden, mag je alleen negatieve ervaringen hier op zetten dan??
blondie88 schreef:wie zegt dat ik 24 ben?? het gaater aleen om dat ik de paarden ken daar en er bokt geen paard. en als je rugklachten heb ga dan ook niet rijden, ik heb er heerlijk gereden, mag je alleen negatieve ervaringen hier op zetten dan??
Djilna schreef:Nounou Blondie, voel je je aangevallen ofzoNet nieuw op Bokt en meteen in de aanval, gaat lekker
TS schrijft hier een ervaring neer en zo heeft TS het ervaren, punt! Dat jij wel prima rijdt bij Jonker is fijn voor jou dan toch?
Ik heb zelf in het verleden een aantal jaar bij Jonker gereden en het verhaal verbaast mij iig niets. In die tijd was er ook bijna standaard 1 paard wat zonder ruiter terug kwam en die ging toch elke keer weer mee. Ben zelf iig geen Jonker fan..