Beste mensen op Bokt.nl,
Ik zag deze topic en dacht: Wow! Hier moet ik ff een nieuw onderwerp maken.
Ik mis namelijk mijn enige trouwe vriendin Bonita: mijn verzorgpony heel vroeger geweest..
Ik verzorgde haar toen ik nog maar net op paardrijden zat. Ze was nog niet beleerd.
Maar we wouden haar wel beleerd maken wat lang zou duren en aangezien het meisje dat me wou helpen bijna nooit kwam...
Moest daar een einde aan komen zei die man. Dus hij ging haar verkopen en in plaats daarvan kwam er een ander beessie..
Een nogal wilde, maarja dat boeit nu even niet. Ik werd daar een beetje weggestuurd en verder niks meer van ze gehoord.
Omdat ik nog jong was besefte ik niet echt dat je een band kon hebben met een pony, dus ik liet die man gaan. Ik durfde er ook niet tegenin te gaan.
Hij zei dat Bonita ergens naar Hollandscheveld ging. Het was een vos en een c-pony volgens mij. Ik kan me niet meer veel van haar herinneren.
Maar wel dat ze heel lief was en mij ook lief vond. En dat ik haar nu opeens best mis... :'(
Ik hoop dat jullie haar kennen, het zijn namelijk niet echt duidelijk tips voor jullie misschien. Maar dat komt omdat ik niet veel meer kan herinneren. Sorry daarvoor.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen dan kan haar misschien nog een keer bezoeken, kijken of ze me nog kent. Mis haar opeens heel erg :'( Als ik nu die momenten weer tevoorschijn haal. Ik verzorgde haar trouwens in de buurt van Kerkenveld.
Alvast bedankt!
Groetjes TeresaWinky
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-08-13 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt