Wat doe je tijdens wachttijden op concours?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dressuur518

Wat doe je tijdens wachttijden op concours?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 15:26

Hoi allemaal,

Ik rijd best vaak wedstrijden wat ik hartstikke leuk vind en zaterdag ga ik weer. Maar tegen zaterdag zie ik helemaal erg op, niet vanwege het rijden zelf maar de wachttijden er tussen. Ik moet namelijk alleen s`ochtends dressuurrijden maar m`n zusje moet s `ochtends springen en eind van de middag dressuur en dan nog wachten op de uitslag. Ik heb heel weinig geduld en vind het leuk om naar andere te kijken maar na een tijdje heb ik het al wel weer gezien. Verder moeten eigenlijk alle mensen die ik ken alleen s`ochtends en ik zelf ook dus dat is nog wel te doen maar daarna ga ze weg. en s`middags ga ik voor lezen.... Ik heb ook al een spelletje op m`n mobiel gezet, maar hoe overleven jullie de wachttijden op concours?

Cioccolato

Re: Wat doe je tijdens wachttijden op concours?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:27

Ik ga altijd fotograferen :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:29

Meld je aan bij het secretariaat. Er is vast nog genoeg vrijwilligers werk te doen, zoals jury leden voorzien van een hapje/drankje, protocollen op halen en naar de rekenkamer brengen, parcours ombouwen, ringmeester helpen, etc.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:34

In zo enorme wachttijden ga ik altijd naar huis en keer in later terug :j

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:35

Leesboek mee en lezen

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:36

Ik ga altijd naar huis als de tijden dat toelaten. Kom later wel een keer terug!

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:41

Naar huis als het kan. Anders maak ik het op concours gezellig. Je raakt altij wl aan de praat met anderen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:42

Ik ben net begonnen bij de LRV, da's bijna standaard om kwart over 9 trainen met achttal, kwart voor 10 achttal en dan ergens in de middag pas het individuele dressuur en rond 18 uur de prijsuitreiking (en die moet je zelf doen anders ben je je winstpunten ook kwijt). Ik ga maar gewoon overal kijken, paard eens van de trailer om te laten grazen, staart nog eens borstelen, boekje lezen, hoofdstel extra oppoetsen, nog eens bij de ringen kijken, broodje eten, kletsen met anderen die ook moeten wachten,..

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 15:43

Mokken dat het zo lang duurt. En voortaan naar wedstrijden gaan waar de prijsuitreiking snel na de laatst proef in mijn klasse is.

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:01

Boekje lezen is goed idee, s`ochtends kan ik nog wel met de mensen die ik ken praten, maar verder ga ik nooit zo tussen onbekende staan. Zeker bij sommige wedstrijden is iedereen zo met zich zelf bezig. Paardje kan wel eruit halen en zo. Verder aanmelden bij om te helpen op de wedstrijd daar heb ik nog nooit aan gedacht maar vaak is dat al geregeld toch?

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:10

leeren voor een toets. of wis hw maken. kan altijd

aleen jij zit niet meer op school :+

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:16

jumerenik schreef:
leeren voor een toets. of wis hw maken. kan altijd

aleen jij zit niet meer op school :+

jawel, maar begin pas over twee weken, dus gelukkig kan ik nog even twee weken niet aan huiswerk denken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:54

Erg altijd he?
Ik neem zowiezo standaard iemand mee zodat ik de hele tijd iemand heb om mee te kleppen :j
Iphone is altijd leuk entertainment, en ik vind kijken bij het springen altijd erg leuk.
Eventueel.... Kun je bij de dressuurringen je aanbieden als voorlezer? Weet zeker dat je daar heel veel mensen gelukkig mee maakt :D

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 23:01

ja mobiel is wel fijn, maar ik heb geen internet op m`n mobiel dus ben daar gauw klaar mee. verder vind ik het springen ook wel leuk, maar niet om de hele dag te zien. Misschien kan ik nog wel even bij de springring helpen mijn instuctice is namelijk ringmeester. Denk dat ik ook maar een boekje mee neem haha

PH_Jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 23:06

'k leer meestal voor een overhoring

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 11:50

als gewoon bij me eigen club is kan gelijk trug naar stal me paard trug bergen. En als bij ander club is en is dan dicht bij dan kan ik ook me paard trug brengen. En ik kijk altijd gewoon bij ander. Maar bij ons is uitrijking gelijk naar de klassen die geweest is. bijvoorbeeld b in ochtend is dan is meestal half uur of kwatier naar laaste combie de uitrijking. En dan kan ik me paard trug bengen. En als bij ander club is neem soms wel eens iemand mee bij voorbeeld me buurmeisje. En als we wachten drinken we altijd wel wat daar. maar hoe lang moet je wachten dan.

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 12:13

Ben er achter gekomen dat ik m`n pony ook naar huis kan brengen ga dan later wel weer terug voor de prijsuitreiking van m`n zusje, die van mij is hopelijk s`ochtends dan nog even voorlezen en kijken bij het springen van m`n clubgenootjes en zusje en dan is m`n hele ochtend hopelijk weer gevuld, maar neem sowieso boekje en mobiel mee. En dan ga ik me de volgende keer opgeven voor een kleinere wedstrijd, daar zijn de wachttijden nooit zo lang!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:30

dressuur518 schreef:
Ben er achter gekomen dat ik m`n pony ook naar huis kan brengen ga dan later wel weer terug voor de prijsuitreiking van m`n zusje, die van mij is hopelijk s`ochtends dan nog even voorlezen en kijken bij het springen van m`n clubgenootjes en zusje en dan is m`n hele ochtend hopelijk weer gevuld, maar neem sowieso boekje en mobiel mee. En dan ga ik me de volgende keer opgeven voor een kleinere wedstrijd, daar zijn de wachttijden nooit zo lang!

Dat kan je doen. Ik rij zowie nog geen groten wedstrijden met mijn paardje want mag niet eens van ouders nog. Want ik en me paardje zijn daar nog groen in. En me paardje is groten wedstrijd nog niets voor. En zowie moet toch 1st wedstrijd ervaring op doen. Maar ik mag zo lang ik b nog niet naar ander club. Mag wel keer bij vriendin van mijn op stal starten volgend jaar met oudoors. Want allen indoors vallen in zelf de weekend als dat der mijn op de club wedstrijd is. En daar wil ik zowie elke wedstrijd mee doen. Plus dat we niets met trailer hoeven te vervelen want hoe mijn paardje daar op regeerd weten we nog niet en weten ook niet of lang kan wachten in trailer.

xsarinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:59

Ik ga altijd kijken bij anderen, soms zie ik op de voorlopige startlijst dat ik bijv. Als 1e moet van 25 , dan geef ik aan dat ik graag als laatste wil. Dat scheelt weer tijd! ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:01

Anoeska schreef:
Mokken dat het zo lang duurt. En voortaan naar wedstrijden gaan waar de prijsuitreiking snel na de laatst proef in mijn klasse is.

:j

Springen en dressuur op een dag doe ik ook niet meer :o

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:58

Ik ga altijd bij clubgenootjes kijken. LRV zijn idd altijd lange dagen en dan heb ik nog het geluk dat ik al voor de middag dressuur mag rijden, en dus na de prijsuitreiking van de voormiddag weg kan. Maar dan is het nog altijd half drie... Morgen valt het mee: ik moet om kwart na 11 mijn achttal commanderen dus om half elf beginnen .. Zelf rijden om kwart na twaalf. Komt goed! ;-)