Paardrijbroek voor klein meisje van 5..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

r_lolita

Paardrijbroek voor klein meisje van 5..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 14:23

Hallo allemaal!
Ik had een vraag, en hoop dat iemand deze kan beantwoorden!
Ik ben opzoek naar een rijbroek voor een meisje van 5 jaar, ze vind het paardrijden nu zo leuk, dat ik opzoek ben naar een rijbroek voor haar..
Het probleem is, dat ze ontzettend klein is en ik heel internet al heb afgezocht naar kleine rijbroeken maar die zijn er gewoon NIET!? :n
Dus heeft iemand enig idee of die bestaan? Zoja, iemand een site? winkel?
Ik hoor het graag!

Alvast bedankt! :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Re: Paardrijbroek voor klein meisje van 5..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:27

Bij ons op de manege reden de kleine kinderen gewoon in een legging...omdat er bijna geen rijbroeken zijn in die maat. Dus ze rijden in een legging tot ze de lengte bereiken waarop er wel een rijbroek in die maat is.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:27

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 14:29

Bellatrix schreef:
Bij ons op de manege reden de kleine kinderen gewoon in een legging...omdat er bijna geen rijbroeken zijn in die maat. Dus ze rijden in een legging tot ze de lengte bereiken waarop er wel een rijbroek in die maat is.

Bedankt voor je reactie! Ik weet dat ze er zijn.. dochtertje van een kennis van ons heeft er ook een, het is alleen bizar lastig!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:30

Zie de reactie van HTM hierboven. :D

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 14:35

Hihi ja ik zag het! gelijk gekeken! Ontzettend bedankt HTM! Hier heb ik wat aan! en Bellatrix jij ook bedankt :D

PaardenG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:36

Wij hebben in de winkel leuke kinderrijbroekjes van Bandiri. Deze zijn heel fijn met stretch rond de middel en klittenbandsluiting aan het einde van de pijpen.
Van het weekend hebben we er ook weer een aantal van verkocht in onze stand aan kinderen van 3 tot 9 jaar. Dus misschien is dit wel de broek die je zoekt. ;)

Je kunt altijd mailen je er niet uitkomt welke maat je nodig hebt. :)

http://paardengruiter.nl/winkel/bandiri/bandiri-stretch-kinderrijbroek-met-borduursel/
http://paardengruiter.nl/winkel/bandiri/bandiri-stretch-kinderrijbroek-met-strass-steentjes/
http://paardengruiter.nl/winkel/bandiri/bandiri-stretch-kinderrijbroek-met-strass-steentjes-2/

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:40

Welke maat heeft ze?
Bij Eppeljeck heb je de EJ Babru vanaf 104, de EJ Junior vanaf 116, EJ Jopper vanaf 116, EJ Youngs Kids vanaf 110, de Red Horse Minis Kids staan geen maten bij, Red Horse Naomi vanaf 116, ...

Ik ben toen met mijn meiden naar de zaak gereden, daar hangt alles op maat en kun je kijken wat er het fijnste past (bij ons dus een onverwacht maatje := )

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 14:42

PaardenG schreef:
Wij hebben in de winkel leuke kinderrijbroekjes van Bandiri. Deze zijn heel fijn met stretch rond de middel en klittenbandsluiting aan het einde van de pijpen.
Van het weekend hebben we er ook weer een aantal van verkocht in onze stand aan kinderen van 3 tot 9 jaar. Dus misschien is dit wel de broek die je zoekt. ;)

Je kunt altijd mailen je er niet uitkomt welke maat je nodig hebt. :)

http://paardengruiter.nl/winkel/bandiri/bandiri-stretch-kinderrijbroek-met-borduursel/
http://paardengruiter.nl/winkel/bandiri/bandiri-stretch-kinderrijbroek-met-strass-steentjes/
http://paardengruiter.nl/winkel/bandiri/bandiri-stretch-kinderrijbroek-met-strass-steentjes-2/

Bedankt! :)

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 14:43

Urielle schreef:
Welke maat heeft ze?
Bij Eppeljeck heb je de EJ Babru vanaf 104, de EJ Junior vanaf 116, EJ Jopper vanaf 116, EJ Youngs Kids vanaf 110, de Red Horse Minis Kids staan geen maten bij, Red Horse Naomi vanaf 116, ...

Ik ben toen met mijn meiden naar de zaak gereden, daar hangt alles op maat en kun je kijken wat er het fijnste past (bij ons dus een onverwacht maatje := )

110, oké dankjewel!

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:48

mijn zusje 'rijdt' vanaf haar 3e op mijn shetlander.
en de eerste jaren heeft ze gewoon een legging (met van die kniestukken) van de h&m aangehad.
die waren 10,- en omdat ze zo snel groeide was dat vele malen goedkoper dan gelijk een echte rijbroek.
nu ze 5 (bijna 6) is rijd ze wel met een echte rijbroek, maar die is haar alweer bijna te klein.

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 14:51

Hannemarie schreef:
mijn zusje 'rijdt' vanaf haar 3e op mijn shetlander.
en de eerste jaren heeft ze gewoon een legging (met van die kniestukken) van de h&m aangehad.
die waren 10,- en omdat ze zo snel groeide was dat vele malen goedkoper dan gelijk een echte rijbroek.
nu ze 5 (bijna 6) is rijd ze wel met een echte rijbroek, maar die is haar alweer bijna te klein.

Zij wordt ook bijna 6, en vind het leuk om als cadeautje voor haar verjaardag te geven omdat ze dan ''echt'' mag gaan paardrijden. Als deze te klien wordt zullen haar ouders voor een rijbroek moeten zorgen. maar het idee vind ik leuk dus vandaar Bedankt voor je reactie!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:58

Mijn dochter zit (rijden is het nog niet te noemen) op mijn paard met een broekje van de action. Is een legging in nep-jeans met glittersterren. Ze is er erg blij mee, en het zit haar super.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:18

Angela schreef:
Mijn dochter zit (rijden is het nog niet te noemen) op mijn paard met een broekje van de action. Is een legging in nep-jeans met glittersterren. Ze is er erg blij mee, en het zit haar super.

Die broekjes heb ik ook voor de meiden, maar dan voor gewoon. Hele mooie broekjes!

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 18:19

Angela schreef:

Bedankt voor de tip!

liefsmarleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:20

bij de decathlon hebben ze vanaf 2 jaar volgensmij, en het is voor de kinderen goede kwaliteit !

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 18:23

@hartjetarka, Bedankt! Ze is zo klein voor haar leeftijd dat het best lastig is

estherdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 08:32

decathlon, zitten op verschillende plaatsen in nederland, hebben ze vrij veel voor echte kleine kindjes vanaf 2 jaar. goede kwaliteit ook nog

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 08:40

Hee, wat handig deze topic! Hier hetzelfde probleem, met mijn zusje. Die is 4 en vindt het rijden ook helemaal geweldig, wij gebruiken een legging die leek op een paardrijbroek dus ook met van de stukjes aan de binnenkant bij je knieën.

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 08:46

decathlon hebben ze broekjes (en laarsjes) van 1.5 /2 jaar ! ook online te bestellen

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:27

ik lees mee voor mijn dochter van 1.5 jaar
maar waar op de site van dechatlon zien jullie dat dan ik kan het nergens vinden :o

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:30

Mijn dochter rijdt met decathlon rijbroeken of met jeansleggings. Soms met rubber rijlaarzen, soms met stevige schoenen. Ze is 9 en 123 cm, en past in de 116 van decathlon.

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:49

Inderdaad, bij Decathlon.

lunaxssox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:48

Ja decathlon heeft goede rijbroekjes

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 07:53

Ik heb er toevallig een week of twee geleden eentje bij de boerenbond gekocht. Zit goed, en was niet duur (door uitverkoop maar een tientje)