Weilandaccomodatie gez. voor weekend van 13 sept Bergen(NH)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HedwigO

Weilandaccomodatie gez. voor weekend van 13 sept Bergen(NH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 13:53

Ik wilde samen met mijn stalgenootje een weekend weg met onze paarden. Met mijn bijrijdarabier had ik directe rij-mogelijkheid in de bossen/duinen van het Noordhollanse Duinreservaat en dan op de hoogte van Bergen (bij Gasterij `t Woud om precies te zijn). Wij zijn op zoek naar een plek waar onze paarden twee nachten in het weekend van 13 september (de vrijdagnacht en de zaterdagnacht) op een stukje weiland of paddock kunnen staan, en dan liefst het dicht mogelijk in de buurt van de locatie die ik zonet beschreef. Gezien de paarden 24/7 buiten staan in de zomer en in de winter alleen `s nachts binnen is een plek waar ze alleen op stal kunnen staan geen optie. Overnachting voor onszelf is niet nodig, daarvoor hebben we al een plek
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die tips voor ons hebben. En de FAQ van Noord-holland had ik al bekeken, daar had ik niks gevonden :)

Mizsz_Kitty

Re: Weilandaccomodatie gez. voor weekend van 13 sept Bergen(NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 15:23

Op marktplaats staat wel een advertentie. Is iets meer richting bergen vanaf jouw oude locatie, net voor de rotonde bij de eeuwige laan.