Ik gebruik een oud paar wandelschoenen, stonden een paar jaar terug erg leuk bij m'n chaps. Ariat is wel een goed merk voor stalschoenen. Andere optie zijn misschien wandel/bergschoenen van een goedkopere schoenenwinkel? Deze hebben vaak een stevige anti slipzool en stevige bescherming rond je enkels (persoonlijk een voorkeur voor mij).
Ik heb stalschoenen van de Welkoop (boerenbond), dit zijn eigenlijk wandelschoenen maar blijven echt super!
Merlijn
Geplaatst: 19-08-13 10:34
Ariats heb ik ook gehad, zitten en lopen heel fijn, maar na 2 jaar was de bovenkant totaal kapot. Heb ze weg moeten gooien. Mijn dochter heeft een paar al 4 jaar en die zien er beter uit dan die van mij toen ik ze weg moest gooien. Ik doe altijd heel lang met schoenen, dit was dus heel vreemd. Ze hebben mij meer gekost dan ze waard waren. Nu heb ik al 1 1/2 jaar een paar (gekocht bij Decathlon http://www.decathlon.nl/schoenen-forcla ... 26587.html )en die draag ik vaker dan de ariats. Ze zien er nog steeds goed uit. Ik loop en rijd er iedere dag mee. Zitten lekker. Ze zijn niet helemaal van leer.