Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kan je je niet zo in het besluit van de eigenaresse vinden?

shawney123 schreef:ik zeur toch niet ik vraag gwn de mening van anderen mag dat niet meer tegenwoordig !
Als jij het eens bent met het besluit van de eigenaresse, waarom dan nog andere meningen vragen? Jij en de eigenaresse zijn de enige betrokkenen en jullie zijn het eens, beter kan niet toch? 
0nynke schreef:Lijkt me een goede oplossing, je kunt toch nog blijven rijden en lessen en het wordt dus (waarschijnlijk) minder gevaarlijk omdat het paard beter doorgereden wordt!
Als er iets met jou gebeurd zal de eigenaar zich erg schuldig voelen, zij is wel verantwoordelijk voor jou.
libra schreef:Shawney dit vind ik niet netjes dat je op bokt de meningen van de bokkers gevraagd hebt.
Je had toen ik je vertelde je mening kunnen geven.
Ik heb het verzorgen laten stoppen omdat er met jou en Bailando geen klik is, en Bailando daarom met jou een loopje neemt.
Omdat Bailando nog jong is en ook nog net te onervaren is, en daardoor wat kuren heeft voor de veiligheid van jullie beide te stoppen met jou te laten rijden.
Ik heb zelf ook nog te handen vol aan hem.
Graag wil ik je vragen je mening of via pb te vertellen of via de telefoon.
Niet via bokt.nl