Ruiter/menroutes gorredijk (friesland)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boomer123

Ruiter/menroutes gorredijk (friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 08:44

Hallo,
Ik ga over een paar dagen een weekje naar friesland met een vriendin en onze paarden weten jullie misschien leuk ruiter en menroutes in gorredijk we willen wel een stukje over de weg maar we hebben dan geen trailer dus als jullie wat leuks weten meld het!
Alvast bedankt bokkers

Napie

Re: Ruiter/menroutes gorredijk (friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:01

Ik denk dat er in Gorredijk zelf weinig te beleven is. Wellicht kan je er een dagtocht van maken richting beesterzwaag

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:18

Wij gingen vroeger altijd naar de kiekenberg vanuit manege dekema. Ik weet niet of dat nog mag

Andola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 22:03

Je mag nog rijden in Kiekebergbos en ik kan je ook vertellen dat het daar best wel leuk en uitgestrekt is om te rijden !!

Heel veel plezier, mocht je nog een gids nodig hebben ...!!!

Nienkevdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 12:45

pleh, ik woon in friesland, maar net dat stukje waar ik woon zijn er niet eens ruiterpaden.. Als ik jou was had ik van te voren goed gekeken waar je wilt rijden, (er zijn btw wel gewoon ruiterpaden hoor maar waar ik woon niet dus.) Veel succes!

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 12:50

Andola schreef:
Je mag nog rijden in Kiekebergbos en ik kan je ook vertellen dat het daar best wel leuk en uitgestrekt is om te rijden !!

Dat is helaas niet waar...
Er is bije de kiekenberg 1 stukje bos waar je mag rijden, verder alleen langs de aangegeven ruiterroute, maar die gaat niet door het bos bij de kiekenberg

XxSultanxX

Re: Ruiter/menroutes gorredijk (friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:20

hier iemand uit gorredijk ;) helaas geen ruiterpaden hier hoor ... als je lekker wilt rijden zal je naar beetsterzwaag moeten .

Andola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:30

pearlie schreef:
Andola schreef:

Dat is helaas niet waar...
Er is bije de kiekenberg 1 stukje bos waar je mag rijden, verder alleen langs de aangegeven ruiterroute, maar die gaat niet door het bos bij de kiekenberg

Er staan borden waarop staat vrij toegankelijk voor honden en ruiters ...!! Zal nog eens beter kijken ...!!