Ze zien er iets goedkoop uit, maar voor die prijs niet slecht. Vooral als je ofwel niet zoveel geld ter beschikking hebt of als je eerst wil aankijken of je zo een laarzen wel fijn vind.
Hoop dat er nog mensen komen met reacties die die laarzen in bezit hebben.
Ik heb deze ook gehad, ze zaten in het begin heel lekker. En geen problemen met inlopen maar naar een paar maanden zaten er scheuren in ):. Ik zou ze meer aanraden als een tussen laars je moet namelijk niet verwachten dat ze 1/2 jaat mee gaan.
misshester
Geplaatst: 17-08-13 12:44
Ik heb ze nu sinds een maand of drie en ze bevallen me tot nu toe heel goed! Lopen fijn en ze sluiten goed aan op mijn smalle enkels. Ze zijn van kunstleer dus verwacht niet de kwaliteit echt leer maar voor deze prijs vind ik het een prima laars.
Ik heb ze net vandaag binnen, ik hoop dat het wat is, ik rij er dan 3x in de week mee.. Mijn ervaringen horen jullie zeker nog! Ik ga er vanmiddag mee rijden om het uit te proberen.
Heb die van mij ongeveer een jaar bijna dagelijks aangehad en ze zien er nog steeds goed uit zonder scheuren of dergelijke. Ben er dus wel tevreden van en vind de laarzen zeker hun geld waard.