Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vampmelanie schreef:Mensen die naar de wei gaan voor een half jaar betalen een kale stal tijdens die maanden, vandaar dat wij wel een prijs voor de kale stal hebben.
In mijn contract staat dat ik 195 euro betaal, voor een stal, inclusief standaard stro, standaard biks en standaard hooi. Ik heb een paardenstal dus ik betaal voor 3 Balen stro per week, 12 kilo hooi per dag en ik geloof 3 kilo biks per dag. Zo staat het ook in mijn contract.
Irrica schreef:Ik vind dit lastig te beoordelen, omdat het afhangt van de exacte formulering in het contract. Ik zou in ieder geval niet het biks, stro en hooi meenemen, maar dan eerder alleen de 110,- betalen. Als je spullen mee gaat nemen, kan je weer in de discussie belanden hoeveel je dan precies hebt meegenomen etc. Als je alleen 110,- overmaakt en hen vervolgens mailt dat je dat hebt gedaan om reden A, B en C (met verwijzing naar je contract en niet 'want ik heb altijd zo mijn best gedaan voor jullie.') denk ik dat de kans inderdaad groot is, dat ze het verder laten zitten. Maar vooraf bij je rechtsbijstand informeren is natuurlijk het allerverstandigst
het zou mij alle ellende niet waard zijn, dit gebeurt je waarschijnlijk nooit meer en in een volgend contract (als je ooit weer terugkeert naar een pensionstal) neem je dit op, maar tel nu je zegeningen en pak je verlies. Nu ga je met ruzie weg en volgens mij gaat het ondertussen niet meer om die € 85,- maar om het principe...