Waar kopen jullie wijde leren rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Knobbie

Waar kopen jullie wijde leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 13:25

Hoi, ik ben opzoek naar bruine leren rijlaarzen met veters (onder de 200 euro) en ik ging naar de winkel, kuitmaat normaal past niet, wijd past niet
Allerlei merken gepast, nog naar een andere winkel gereden, niks past.
Ik ben nog net niet overgestapt naar de mannenrijlaarzen..

Bij mij is dus m'n enkel iets dikker dan normaal zei de vrouw van de winkel, want onderaan bij de rits ging ie niet dicht, en als je helemaal bovenaan de laars het leer bij elkaar pakte, had ik wat ruimte over..

Is er nog iets van wijd XXL laarzen ofzo of moet ik de hoop opgeven en maar jophurs en chaps aanschaffen (again)?

nicole_sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:29

Van Lipica maken ze hele mooie laarzen op maat. Ze passen de laars dan dus helemaal aan aan jouw kuitmaat. Standaard model is volgens mij 225 Euro en is al best mooi. Je kan het zo duur maken als je wilt natuurlijk met alle extra's, maar als je een mooi passende laars wilt in plaats van chaps, is het zeker te overwegen! :)

CoronaLime

Re: Waar kopen jullie wijde leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:06

Bij lipica betaal je wel extra als je een erg grote kuitmaat moet hebben, maar als het echt aan je enkels ligt zal dat geen probleem moeten zijn.

Lipica vind ik sowieso een fijn merk, heb er 2 paar laarzen van en ze gaan beide nu 3 jaar mee en zien er top uit!